וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יונגר ביקש קיצוץ של 50 אחוז גם בעונה הבאה, שחקנים מסרבים

30.4.2020 / 16:42

הנאמן ביקש מחלק מהשחקנים קיצוץ דומה לעונה הנוכחית והבהיר כי מי שלא יגיע לסיכום עלול למצוא עצמו משוחרר, אך בינתיים אין הסכמה. מיגל ויטור: "תכננתי להישאר, אבל יש חוסר ודאות בבאר שבע"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת

בניגוד להסכמתם לקצץ 50 אחוז עד סוף העונה, שחקני הפועל באר שבע מסרבים לקיצוץ דומה לעונה הבאה. נאמן המועדון עורך הדין יצחק יונגר כבר הודיע למספר שחקנים כי יהיה עליהם לקצץ 50 אחוז בשכרם לעונת 2019/20, אך הם לא מוכנים לכך. השחקנים מסרבים לסגור כבר עתה את הקיצוץ לעונה הבאה, כל שכן כשמדובר ב-50 אחוז.

יונגר הבהיר לשחקנים כי מי שלא יגיע לקיצוץ מוסכם, עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה על אף חוזהו, וזאת בטענה כי פיפ"א רואה בקורונה כוח עליון ותלך, לטענתו, לצד המועדונים שלא יכולים לשלם את החוזים. יש להדגיש כי על פי הסכמה בין יונגר לשחקנים, הקיצוץ הוא לא רוחבי ואחיד אלא פרטני לכל שחקן.

שחקני הפועל באר שבע בחימום. לילך וייס רוזנברג
עדיין אין סיכום על עונת 2020/21. שחקני הפועל באר שבע/לילך וייס רוזנברג

מיגל ויטור התראיין היום (חמישי) לתקשורת הפורטוגלית וסיפר מנקודת מבטו על הפרשה שהובילה לעזיבתה של אלונה ברקת את הפועל באר שבע. "מתחילת ההתפשטות של הקורונה התחילה תקופה מסובכת עם האיום ביציאה לחל"ת", הוא סיפר. "הבעלים שלנו הציעה לנו קיצוץ של 30% במשכורות ל-15 החודשים הבאים, ואחרי שהתייעצנו עם כולם - ואני הייתי בין המובילים כאחד הקפטנים של הקבוצה - הגענו למסקנה ש-15 חודשים זה יותר מדי".

"הסכמנו לקצץ לשלושה חודשים, עד לסיום העונה, ולדבר פעם נוספת אם המצב יישאר כפי שהוא", המשיך ויטור. "שכרנו עורך דין שייצג אותנו כי היו כאן קבוצות שהשחקנים שלהן נשלחו לחל"ת וכי רצינו לדעת מה ניתן לעשות על פי חוק בהתאם לסיטואציה של המגיפה. ואז הבעלים הודיעה שהיא נפגעה מכך ששכרנו עורך דין, כי מי שפונה לעורכי דין פניו למלחמה. זו לא היתה הכוונה שלנו, רק רצינו להיות מודעים לכל התרחישים אבל היא החליטה לטרוק את הדלת ואמרה שהיא איבדה את האמון בנו ושהיא עוזבת את המועדון ומציעה אותו למכירה".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"קשה לדעת מה יקרה". מיגל ויטור/דני מרון

על עתידו במועדון, אליו הגיע לפני ארבע שנים, אמר ויטור: "יש לי חוזה לעונה נוספת, והכוונה שלי היתה להישאר כאן כי אני מרגיש טוב במועדון, המשפחה שלי כאן וחשובה לי היציבות. אבל בגלל המצב הנוכחי קשה לדעת מה יקרה. יש טענות שהקבוצה תנסה להשתחרר מהחוזים הגבוהים שלה, וכבר מדברים על קיצוצים של 30 או 40 אחוזים בעונה הבאה. זה כאן חוסר ודאות גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully