וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה סיכמה על מתווה הקיצוץ, השחקנים הבכירים יקצצו 50 אחוז ממשכורתם

יואב כץ והשחקנים הגיעו לסיכום לאחר מו"מ ממושך, מה שיוביל לחזרה לאימונים. הקיצוץ ייעשה ממשכורות אפריל ומאי, ואם הליגה תחזור, גם מיוני. הקפטנים: "מתנצלים שפרטים מהמו"מ פורסמו לתקשורת"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה באימון

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) כי הגיעה לסיכום עם שחקניה על מתווה הקיצוץ בשכר על רקע משבר הקורונה, לאחר מו"מ בין הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג מול נציגי שחקני הקבוצה. השחקנים שמרוויחים מעל 20 אלף שקל בחודש יקצצו 50 אחוז (נטו) משכרם באפריל ומאי, ואם הליגה תמשיך אל תוך חודש יוני, יימשך גם הקיצוץ. אלה שמרוויחים פחות מ-20 אלף שקל בחודש יקצצו בהתאם לשכרם.

"הגענו לסיכום על המתווה, מה שסולל את הדרך לחזרה לאימונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתקווה שנחזור במהירה לשגרת אימונים מלאה וקיום משחקי הפליאוף", אמר הבעלים. "אני רוצה להודות לראשי מנהלת הליגה שנתנו לנו רוח גבית ותמיכה לאורך התקופה האחרונה". כץ טרם חתם על המתווה, בשונה מהשחקנים עצמם.

שחקני הפועל חיפה חוגגים: עדן בן בסט עם דור מלול. קובי אליהו
סוף סוף חוזרים לאימונים/קובי אליהו

הקפטנים של הקבוצה עדן בן בסט, דור מלול, וגילי ורמוט אמר במשותף: "שמחים שהגענו להבנות מול המועדון אחרי תקופה של חוסר ודאות, כאשר טובת המועדון תמיד היתה לנגד עינינו. אנו מתנצלים על כך שפרטים מהמו"מ פורסמו לתקשורת שלא על דעתינו ולא על דעת המועדון מה שהיקשה על סיומו. מחכים כבר לחזור לאימונים וסופרים את הימים לחזור למשחקי הליגה, וכשיהיה ניתן, למפגש הראשון עם הקהל".

מחר תשוב הקבוצה לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully