וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: המנכ"ל יעזוב, הקבוצה הכינה את הבכירים לקיצוץ של 50% בעונה הבאה

30.4.2020 / 13:33

ניב גולדשטיין לא ימשיך בעונה הבאה. דני עמוס הוא היחיד מבין השחקנים שמסיימים חוזה שקיבל הצעה להמשיך, אך בשכר מקוצץ משמעותית. במועדון ערכו שיחת הכנה לאנשי המינהלה והסבירו שלא כולם יוכלו לחזור לתפקידם. מנהל הקבוצה ברק בדש שוקל את דרכו בשל הקיצוץ

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

זעזוע נוסף במכבי נתניה: המנכ"ל ניב גולדשטיין הודיע למועדון שהוא מעוניין לסיים את תפקידו בתום העונה הנוכחית לאחר ההודעה של הבעלים אייל סגל על העברת זכויות הניהול לדירקטוריון החברה. מהמועדון נמסר: "מכבי נתניה רוצה להודות לניב על תרומתו האדירה בארבע השנים האחרונות, ולאחר לו בהצלחה בהמשך הדרך".

נתניה הגישה לדני עמוס הצעה לחוזה לעונה הבאה בשכר מקוצץ בצורה משמעותית ביחס למה שהרוויח בעונה החולפת. כפי שכבר פורסם כאן, מבין כל השחקנים שמסיימים את חוזיהם עמוס הוא היחיד שיקבל הצעה לחוזה חדש ואכן במכבי נתניה הגישו לו הצעה בכפוף לפיחות הגדול שצפוי בתקציב. במועדון מקווים שעמוס ישאר, גם אם הדבר כרוך בקיצוץ משמעותי שכן כל השחקנים ייאלצו לקצץ.

במכבי נתניה גם שוחחו עם השחקנים הבכירים והכינו אותם לכך שגם בעונה הבאה הם יצטרכו לקצץ סביב 50 אחוז. עדיין לא נקבע מה יהיה גובה הקיצוץ הספציפי שהשחקנים יתבקשו לעשות מאחר שאין בידי המנכ"ל ניב גולדשטיין כל הנתונים הכספיים בנוגע לעונה הבאה, אבל כבר עתה נאמר לשחקנים שהקיצוץ יהיה כואב אבל הכרחי. בקבוצה מקווים שכל השחקנים יקבלו זאת בהבנה כפי שהיה לפני כחודש וחצי כאשר מכבי נתניה היתה בין הראשונות לסכם עם שחקניה על קיצוץ בגובה של 50 אחוז במשכורות שנותרו לעונה הזו.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
יישאר? דני עמוס/ברני ארדוב

בתוך כך קיימו בימים האחרונים במועדון שיחות הכנה עם אנשי המינהלה של המועדון במהלכן שטחו בפניהם את המצב הרעוע לקראת העונה הבאה והסבירו כי המשמעות היא שהמועדון לא יוכל לחזור ולהעסיק את כולם. מדובר ב-25 עובדים שנמצאים כעת בחל"ת. בין היתר גם במנהל הקבוצה ברק בדש שהבין כי ייאלץ לקצץ בשכרו בעונה הבאה בצורה דרמטית והוא שוקל את דרכו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully