וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה - להיפרד בקיץ": בצ'כיה מנתחים את מצבו של טל בן חיים בספרטה פראג

בזמן שקבוצתו חזרה להתאמן, שחקן הכנף נמצא בישראל באישור המועדון וצפוי להצטרף לאימונים בהמשך, אבל בתקשורת הצ'כית טוענים כי סיום ההתקשרות קרוב אחרי שלא שיחק מאז יולי 2018

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: החזרה לאימונים של מכבי תל אביב

טל בן חיים, שסוגר כמעט שנתיים ללא כדורגל, לא חזר להתאמן עם ספרטה פראג וצפוי לסיים את דרכו בקבוצה בקרוב, כך מדווחים בצ'כיה. על פי אתר iSport, הקבוצה חזרה להתאמן ביום שני, אבל בן חיים נמצא עדיין בישראל, באישור המועדון, כדי להיות עם המשפחה כשלושה חודשים לאחר לידת בנו.

גורם המקורב למועדון אמר: "בן חיים הגיע לסיכום עם המועדון על חזרה לאימונים במהלך השבוע". הבעיה היא שרק לשחקן בן ה-30 יש אשרת עבודה בפראג, והמשפחה לא תוכל להצטרף אליו אם יחזור. בדיווח מציינים כי המטרה של ספרטה היא בכל מקרה "להיפרד מבן חיים בקיץ".

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. האתר הרשמי של ספרטה פראג, אתר רשמי
שיחק רק בקבוצת המילואים. טל בן חיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ספרטה פראג

כזכור, שחקן הכנף הישראלי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בספרטה, נפצע בברכו בצורה קשה בסוף יולי 2018 ולאחר חזרתו שיחק רק בקבוצת המילואים. הצ'כים מעוניינים למכור אותו, אבל לא קיבלו הצעות לאור הסכום בו נרכש (2.9 מיליון יורו בקיץ 2017, שיא העברות אז בצ'כיה) והחוזה הגבוה שלו (כמיליון יורו בעונה).

בשלוש העונות שלו בספרטה פראג, בן חיים רשם 24 הופעות (לא כולל בקבוצת המילואים), מהן 18 בליגה. הוא בישל שלושה שערים, אבל לא כבש. למעשה, השער האחרון שלו היה ב-22 באפריל 2017 כשמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully