וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי 54 שעות באוטובוס, אני רוצה לנוח": מסע הקורונה של אוסקר סלינאס

אחרי בידוד ארוך, הכדורגלן הצ'יליאני חרש את בוליביה ומחצית ממולדתו כדי להגיע הביתה: "תודה לאלוהים ששרדתי את המסע הזה"

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן במדי האמרבי

הסיפורים על מסעותיהם המתישים והמייאשים של כדורגלנים הביתה בתקופת הקורונה, הולכים ומתרבים, בעיקר של אלו מדרום אמריקה.

שחקן הכנף אוסקר סלינאס עזב לפני כמה חודשים את הכדורגל הצ'יליאני בפעם הראשונה ובגיל 30 חתם באוריינטה פטרולרו, אחת מהקבוצות הגדולות בבוליביה. ההתחלה דווקא הייתה טובה: שלושה שערים בשמונה משחקים, אבל אז הגיעה הקורונה.

הוא וחברו לקבוצה, חיימה קארניו, היו בסגר במשך חודש בעיר סנטה קרוס ובזמן הזה לא קיבלו שכר. שני הצ'יליאנים התחילו להיות מודאגים, עד שהנהלת המועדון הודיעה להם: אתם משוחררים בגלל משבר הקורונה. את החוב תקבלו בעוד כמה חודשים. הם קיבלו את ההודעה ומיד התחילו לתכנן את החזרה הביתה.

שחקן אוריינטה פטרולרו, אוסקר סלינאס. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך
טראומה. סלינאס/צילום מסך, צילום מסך מיוטיוב

סלינאס וקארניו עלו על אוטובוס בסנטה קרוס ונסעו לא פחות מ-27 שעות לעיר איקיקה שבצפון צ'ילה - ובטח מוכרת למטיילים הישראלים הרבים שמגיעים למדינה. כשהם הגיעו לבית המלון כדי לנוח אחרי הנסיעה המפרכת, שירותי הבריאות המקומיים הודיעו להם שאסור להם לעזוב את החדרים.

כשהבידוד הקצר הסתיים, סלינאס לקח אוטובוס נוסף עד שהגיע לעיירה מריה פינטו בפאתי הבירה סנטיאגו. גם הנסיעה הזו ארכה 27 שעות ובסך הכל 54 שעות באוטובוס, מבוליביה לביתו בצ'ילה.

"אני רק רוצה לנוח", הוא סיפר אתמול (שני), "מבחינה פסיכולוגית, הנסיעה הזו הייתה מאוד טראומטית. תודה לאלוהים שהצלחתי לעמוד בכל המסע הזה ולהגיע הביתה אחרי כל כך הרבה שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully