וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מדבר לראשונה מאז המעצר: "לא דמיינתי שאהיה במצב כזה"

הברזילאי האגדי התראיין ממעצר הבית שלו בפרגוואי: "לקחתי קשה את הבשורה שאנחנו באמת הולכים לכלא, אני מתפלל שכל זה יסתיים בקרוב". ומה יהיה הדבר הראשון שיעשה כשייצא לחופשי?

מתוך טוויטר/רויטרס

במקביל לתקוות לחזרה המיוחלת למגרשים, בעולם הכדורגל עוקבים בדאגה בשבועות האחרונים גם אחרי מצבו של רונאלדיניו, שעדיין נמצא במעצר בית במלון בפרגוואי, והלילה הוא העניק ראיון ראשון מאז שנעצר ונכלא בשל ניסיון להיכנס למדינה יחד עם אחיו עם דרכונים מזוייפים אי שם בתחילת מרץ.

"היינו המומים לחלוטין כשגילינו שהדרכונים לא אמיתיים", טען הכוכב האגדי. "מאותו הרגע הכוונה שלנו היתה לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות כאן כדי להבהיר את המצב. אני אדם מאמין, ואני תמיד מתפלל שהדברים יסתדרו, ובעזרת השם כל זה יסתיים בקרוב".

על החוויה שעבר בארבעת השבועות בהן שהה בכלא הפרגוואי, שם אף חגג את יום הולדתו ה-40, אמר רונאלדיניו: "לקחתי קשה את הבשורה שאנחנו הולכים באמת לכלא. מעולם לא דמיינתי את עצמי במצב כזה. כל חיי ניסיתי להגיע לרמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית ולשמח כמה שיותר אנשים באמצעות הכדורגל".

כשנשאל מה העסיק אותו בכלא ענה: "לשחק כדורגל, לחתום למעריצים ולהצטלם איתם זה חלק מהחיים שלי, ולא היתה לי סיבה להפסיק לעשות זאת, במיוחד עם אנשים שעוברים תקופה קשה כמוני, במעצר".

על השאלה מה הדבר הראשון שיעשה כשישתחרר לחופשי השיב: "קודם כל אתן לאמא שלי נשיקה ענקית. היא עוברת ימים נוראיים עם כל מה שקורה איתנו ועם נגיף הקורונה. אחרי שאפגוש אותה, אוכל לעכל את מה שעברתי, ולהמשיך הלאה עם יותר כוח ואמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully