וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל משבר הקורונה: אלוף רולאן גארוס נאלץ להתחיל לעבוד בסופרמרקט

קווין קרביץ, שזכה אשתקד בטורניר הזוגות בפריס, מצא עבודה חדשה לאור המצב: "אני מחליף סחורה ומחטא את העגלות בשביל 450 יורו בשבוע"

צילום מסך

בשנה שעברה, היה אחראי קווין קרביץ על אחת מסנסציות השנה בטניס הזוגות העולמי, כשזכה ביחד עם אנדראס מייס ברולאן גארוס, אף שצמד הגרמנים כלל לא היו מדורגים. שנה חלפה, וכעת קרביץ מתרגל לחיים רחוקים מאוד מאור התהילה.

"בשבועות האחרונים אני עובד בסופרמרקט במינכן", סיפר. "המשכורת השבועית שלי היא 450 יורו. אני מחליף את הסחורה על המדפים, מוודא שיש מספיק נקניקים וגבינות, מסדר את הארגזים הריקים ומחטא את העגלות. בשבוע שעבר גם עמדתי בכניסה והכנסתי אנשים".

קרביץ בן ה-28 אמנם זכה ברולאן גארוס והגיע לחצי גמר אליפות ארצות הברית אשתקד, אבל הפרסים הכספיים בטניס הזוגות נמוכים משמעותית מאלה בסבב היחידים, שם הוא מדורג כרגע במקום ה-618 בעולם. "תכננתי לחפש עבודה נורמלית הרבה זמן", סיפר. "הקורונה נתנה לי הזדמנות לעשות את זה. חלק מהחברים החדשים שלי קמים בחמש בבוקר וכבר בחמש וחצי מגיעים לחנות. בחיים האחרים שלי יכולתי להפוך את התחביב שלי לעיסוק".

הטניסאי הגרמני קווין קרביץ (מימין) לצד בן זוגו אנדראס מייס. GettyImages
הכי רחוק מהתהילה. קרביץ ובן זוגו אנדראס מייר אחרי הזכיה ברולאן גארוס/GettyImages

בשבוע שעבר סיפר נובאק דג'וקוביץ' על הכוונה של טניסאי הצמרת לתמוך בשחקנים כמו קרביץ: "אנחנו מרגישים שעלינו להתאחד ולעזור לחבר'ה האלה. רבים מהם חושבים לעזוב את הענף כי הם לא יכולים לשרוד מבחינה כלכלית. למרבה הצער, יש שחקנים רבים שלא נתמכים על ידי התאחדויות ואין להם ספונסרים. הם הבסיס של הענף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully