וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל מבקר את ניימאר: "הוא לא מנהיג ולא מקצוען, הגיע הזמן שישמע את זה"

המגן ששיחק עם כוכב פ.ס.ז' בנבחרת טוען שהוא חייב לשנות גישה כדי להפוך לשחקן הטוב בעולם: "כשהוא מרוכז בכדורגל, הוא בלתי עציר"

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן עם האמרבי בזמן פגרת הקורונה

ניימאר מושך אש וסופג האשמות גם כשהכדורגל מושבת. אמש (רביעי) הגיע תורו של רפאל, מגן נבחרת ברזיל לשעבר, להצטרף למצעד המבקרים.

"הוא לא מנהיג. זה פשוט לא הוא", אמר אקס מנצ'סטר יונייטד שמשחק בליון מאז 2015, לרשת ESPN. "הוא כדורגלן על גם בלי שיהיה לו אופי של שחקן על. כשהוא מרוכז, הוא הכי טוב בעולם, יותר ממסי ורונאלדו. הבעיה היא שלרוב זה לא ככה. כדי לממש את הפוטנציאל אתה צריך לשים את הכדורגל בראש סדר העדיפויות ואצלו זה לא תמיד ככה - אני יודע את זה כי שיחקתי אותו. הוא לא קשוב למה שאומרים לו, לא מוכן לשמוע מילת ביקורת, וזה עושה לו רע".

ניימאר שחקנה של פריס סן ז'רמן. GettyImages
"כדורגל לא בראש סדר העדיפויות שלו". ניימאר/GettyImages

לטענת רפאל, התקווה היחידה של ברזיל לזכות במונדיאל היא לגרום לניימאר להיות בשיאו. לכן הוא מוכן לבקר אותו בצורה שלא משתמעת לשני פנים.

"אני אומר את האמת, ולאנשים לא נוח לפעמים עם האמת. הם רוצים שתגיד להם, 'אתה טוב, אתה קסום', רוצים לשמוע רק את הדברים הטובים. אבל החיים הוא לא כאלה. הוא צריך להקשיב לביקורות נגדו, ואם יפנים את המסר - יהיה קשה מאוד לעצור את הסלסאו. אנחנו זקוקים לו מאוד, אבל הוא חייב להשתפר מחוץ למגרש כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו על המגרש".

רפאל במדי נבחרת ברזיל. GettyImages
הסיבה למתקפה? פטריוטיות. רפאל/GettyImages

מאמנו של ניימאר בפריס סן ז'רמן תומאס טוכל השמיע דברים אחרים לגמרי. "ניימאר תמיד מגיע למשחקים גדולים, הוא אוהב לקחת אחריות. הוא בהחלט מנהיג", אמר לטלוויזיה הצרפתית. "מה שמנע ממנו להיות בשיאו זה הפציעות, אבל הוא מחויב ב-100 אחוז לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully