וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: אליפות אירופה באתלטיקה בוטלה, סיום עונת הסריה A נדחה

מארגני האליפות בפריס החליטו לבטל, ולא לדחות בשנה. באיטליה דחו את סיום העונה מה-30 ביוני ל-2 באוגוסט, בגרמניה אופטימיים

צילום מסך

בווידאו: איתמר גרוטו מצהיר - "לא רואה אפשרות לספורט מקצועני בישראל בחצי שנה הקרובה"

כדורגל

* ההתאחדות האיטלקית הודיעה כי סיום העונה נדחה מה-30 ביוני ל-2 באוגוסט. הכוונה כרגע היא לשוב לאימונים ב-4 במאי, ולערוך או את משחקי הגביע או את משחק הליגה הראשון ב-27 במאי.

* אחרי שהבוצות כבר חזרו להתאמן, יו"ר הבונדסליגה, כריסטיאן זיפרט, הודיע: אם ממשלת גרמניה תאשר, נהיה מוכנים לחזרה למגרשים ב-9 במאי.

* נשיא מילאן לשעבר אדריאנו גליאני טוען שאנשים עדיין לא הפנימו את ההשלכות "הדרמטיות" שיהיו למשבר הקורונה על הכדורגל העולמי. "גם הקבוצות הגדולות נמצאות בסכנת התפרקות. אף אחת לא חסינה, גם לא ברצלונה וריאל מדריד", אמר לתקשורת האיטלקית. "ההפסדים יהיו עצומים. אנחנו לא מדברים רק על ביטול ההכנסות מזכויות שידור, אלא גם על הכנסות מאצטדיונים שייעצרו לגמרי ועל 400 מיליון יורו שאופ"א לא חילקה לקבוצות במפעלים האירופיים. המועדונים לא יעמדו בזה, גם לא הבכירים שבהם. תחשבו על זה - ברצלונה מכניסה 50 מיליון יורו בשנה רק מתיירים שמבקרים בקאמפ נואו. כל זה מבוטל. זה מטורף לגמרי".

* שחקני הפרמיירליג ממשיכים לצפצף על החוקים. הפעם הגיע תורם של ארבעה משחקני ארסנל - ניקולא פפה, דויד לואיז, אנטוני לקאזט וגרניט ג'אקה - להפר את הבידוד. פפה אף תועד במשחק כדורגל שכונתי רב משתתפים בלונדון. דובר ארסנל אמר בתגובה ש"נדבר עם השחקנים כדי לראות מה קרה, ונגיב בהתאם".

* אופ"א אישרה רשמית שיורו הנשים שנדחה ייערך בין ה-6 ל-31 ביולי 2022 באנגליה.

ניקולא פפה, ארסנל, מפר את הבידוד ומתאמן. מתוך "הסאן", צילום מסך
עוד כוכב מפר את הבידוד. פפה במשחק כדורגל רחוב בלונדון/צילום מסך, מתוך "הסאן"

* על פי "דיילי מייל", למרות שקבוצות הפרמיירליג מדברות בפומבי על השאיפה לחדש את העונה ב-31 ביולי, בפועל הן מנהלות שיחות פסימיות בינן לבין עצמן, מהן משתמע שהעונה תבוטל.

* במקביל, הליגה האנגלית עושה מאמצים גדולים כדי לוודא שבריאות השחקנים אכן לא תהיה בסכנה אם העונה תחזור. הליגה שכרה לאחרונה קרדיולוג בעל שם עולמי כדי שייעץ לליגה לגבי הסכנות הטמונות בחזרה למגרשים על רקע התפשטות הנגיף.

* בספרד וצרפת מתכוננים ל"מבצע קורונה" לקראת החזרה לאימונים, ומתכננים לערוך בדיקות לכל אחד משחקני הליגה לפני כן. בספרד יחלו לבדוק את השחקנים ב-28 במאי, בעוד הליגה הצרפתית כבר רכשה 50 אלף ערכות בדיקה ממעבדה פרטית במטרה להחזיר את קבוצות שתי הליגות הבכירות לאימונים.

* יחד עם זאת, בספרד מזהירים כי הקהל לא יחזור למגרשים עד סוף 2021, ועל פי אחד המומחים המחמירים: "אני בספק אם נוכל למלא את האצטדיונים אפילו ב-2022".

* ג'ורדי קרויף תוקף את החלטת הממשלה של הולנד לבטל את כל אירועי הספורט עד ספטמבר, מה שגרם לליגה להכריז על סיום העונה. "מוקדם מדי לבטל באופן גורף אירועי ספורט, כל העולם הבין שמדובר באירוע מתגלגל שצריך להגיב לו בזמן אמת. יש חוסר אחידות בהולנד - מצד אחד זו אחת המדינות הראשונות שהחזירה את מוסדות החינוך, ומצד שני היא מבטלת את הספורט התחרותי. אני לא מבין את זה".

עוד בוואלה!

מסי פרובוקטור צבוע, רונאלדו אגואיסט שחצן: יז'י דודק מכה שנית

לכתבה המלאה
אצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה מול ריאל מדריד. GettyImages
הקאמפ נואו לא יתמלא עד 2022?/GettyImages

כדורסל

* ניו יורק ניקס הודיעה שהבעלים ג'יימס דולן, שאובחן כחולה קורונה לפני שלושה שבועות וחצי, החלים ותרם פלסמה למטרות מחקר. על פי ההודעה, דולן בן ה-64 כמעט לא חווה סימפטומים בזמן הבידוד והמשיך לתפקד כרגיל בניקס מביתו.

* כריס פול מבהיר: גם אם ה-NBA מתכננת לחזור העונה, יידרשו "לפחות שלושה-ארבעה שבועות" של אימונים לפני שהשחקנים יהיו בכושר משחק. "שאף אחד לא יעז להגיד לעצמו, 'נחזיר את האימונים לשבועיים ונחזור למגרשים'. זה לא הולך לקרות", אמר פול, נשיא איגוד השחקנים של ה-NBA.

ענפים נוספים

* בוטלה אליפות אירופה באתלטיקה, שהיתה אמורה להתקיים בפריס מה-26 עד ה-30 באוגוסט. הוועדה המארגנת החליטה לבטל לגמרי את התחרות ולא לדחות אותה ל-2021, כשם שנעשה במקרים אחרים: "האם הכל ייגמר ב-2021? אנחנו לא יודעים כלום כרגע. יהיה משבר כלכלי איום ונורא, יכול להיות שספורט יהיה הבעיה האחרונה של כולם". ייתכן ועונת האתלטיקה כולה תבוטל - אירועי ליגת היהלום שנקבעו למאי ויוני כבר נדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully