וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי פרובוקטור צבוע, רונאלדו אגואיסט שחצן: יז'י דודק מכה שנית

שוער העבר הפולני ששיחק ארבע שנים בריאל נזכר ב"פה המלוכלך" של מסי בקלאסיקו, טוען ש"הוא רק נראה שקט", ומסביר למה רונאלדו מעדיף צמד אישי על חמישייה קבוצתית

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

ייז'י דודק כבר סיפק בעבר כמה וכמה ציטוטים מפתיעים על כוכבי הכדורגל העולמי בספר האוטוביוגרפי שפרסם ב-2015, אבל נראה שהוא מוכן להשמיע אותם שוב ושוב. אמש (רביעי) שוער העבר הפולני ששיחק בין היתר ארבע שנים בריאל מדריד עוד שורה של אמירות שנויות במחלוקת, שבמרכזן ליאו מסי.

"מסי היה צבוע ופרובוקטיבי, כמו כל ברצלונה בימי פפ גווארדיולה", חלק דודק את זכרונותיו ממשחקי הקלאסיקו, למרות שברובם היה על הספסל על תקן מחליפו של איקר קסיאס. "ברצלונה ההיא היתה מוכנה לעשות לך פרובוקציה בכל רגע נתון, וידעה לעשות את זה מושלם. ראיתי את מסי אומר דברים כל כך קשים לפפה וסרחיו ראמוס, בחיים לא הייתם מאמינים שזה הבחור הטוב והשקט שכולם מדברים עליו".

דודק טוען שה"בכיינות" של ברצלונה בזמנו פגעה בריאל. "זה פגע בנו מאוד כקבוצה, זה הציק למוריניו, הם נכנסו לראש שלנו".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
איזה קללות רצות שם. מסי עם סרחיו ראמוס/רויטרס

אבל גם חברו לקבוצה לשעבר כריסטיאנו רונאלדו לא חמק מביקורת. דודק תיאר את הכוכב הפורטוגלי כ"איש קצת שחצן, אבל נורמלי לגמרי מאחורי הקלעים. לאנשים יש תפיסה מסוימת עליו ועל אורח החיים שלו, אבל הוא די נורמלי. יש בו קצת אגואיסטיות, אבל הוא לא שונה מראול בעניין הזה. יש לו פשוט רוח תחרותית אדירה, הוא ווינר. גם הוא, כמו ראול, היו מעדיפים שהקבוצה שלהם תנצח 1:2 מצמד שלהם מאשר שהקבוצה תביס 0:5 ושחקנים אחרים יכבשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully