וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה אופ"א לעונת 2020/21: פלייאוף היורו במרץ, מרתון הכרעה בליגת האלופות במאי

על פי הפרסום של DH, אופ"א מתכננת לוח משחקים אינטנסיבי לעונה הבאה: מרתון משחקים גם בליגת האומות, מוקדמות האלופות באמצע ספטמבר, הנוקאאוט רק בסיום הליגות ואז היורו הדחוי

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

יממה לפני הדיון שתקיים אופ"א בנוגע לעתיד הכדורגל האירופי וההצעות להשלמת העונה הנוכחית, פרסם היום (רביעי) העיתון הבלגי DH את מתווה אופ"א לעונה הבאה, שצפויה להיות עמוסה וצפופה במיוחד. הדבר תלוי כמובן בהשלמת העונה הזו, דבר שעליו מתעקשים באופ"א גם אחרי מהמורות דוגמת הוראת הממשלה בהולנד לעצור את הספורט עד 1 בספטמבר.

אז לפי המתווה המפורסם, ובהנחה שגמר ליגת האלופות של העונה הזו אכן ייערך בסוף אוגוסט, עונת 2020/21 תצא לדרך עם משחקי ליגת האומות שיימשכו ארבעה ימים - 4 עד 8 בספטמבר (מחזור אחד). חלונות נוספים שמתוכננים לליגת האומות: 7 עד 13 באוקטובר (שלושה משחקים לכל נבחרת) ו-11 עד 17 בנובמבר (שני משחקים). ומה עם פלייאוף העלייה ליורו, הכולל גם את המשחק של נבחרת ישראל בסקוטלנד, חצאי הגמר והגמר מיועדים להיערך בין 24 ל-30 במרץ 2021 - שנה אחרי המועד המקורי.

ג'יימס פורסט שחקן נבחרת סקוטלנד כובש לפני ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
על פי התוכנית הזו, המפגש עם סקוטלנד יידחה בשנה שלמה. ביברס נאתכו מול ג'יימס פורסט/רויטרס

נמשיך הלאה, למפעלי המועדונים. בתוכנית של אופ"א, שלבי המוקדמות יחלו ב-15 בספטמבר ושלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית מתוכנן ל-20 באוקטובר עד 25 בפברואר. לאחר מכן תהיה הפוגה של כחודשיים וחצי (כפי שהיה בעשורים האחרונים בין חודש דצמבר לאמצע או סוף פברואר) ושלבי הנוקאאוט יהיו במרתון משחקים (ככל הנראה ללא גומלין) שיתקיים עם תום הליגות המקומיות. המשמעות: כל משחקי ההכרעה יהיו בשבועיים שבין 9 ל-23 במאי.

פחות משלושה שבועות לאחר מכן, ב-11 ביוני 2021, אמור להיפתח היורו הדחוי. שורדי קצב המשחקים הרצחני הזה יזכו לפרס מפנק: חופשה של שבועיים-שלושה ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully