וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת: "מפציר בפני משרד הבריאות ומשרד הספורט לחזור לאימונים"

21.4.2020 / 16:15

ארז כלפון ערך שיחה עם נציגי הממשלה וביקש להשיב את הקבוצות לאימונים רגילים. המנהלת מציבה את ה-10 במאי כתאריך היעד להכרעה, יו"ר ההתאחדות מבהיר: "לא נקבל שום החלטה ללא תיאום עם אופ"א"

צילום מסך

בווידאו: איתמר גרוטו מכריז - "לא רואה את הספורט המקצועני חוזר בחצי שנה הקרובה"

על רקע המאבק להחזרת הכדורגל הישראלי לפעילות, וכשבמנהלת הליגות מסמנים את ה-10 במאי כתאריך שבו יוחלט סופית על המשך העונה, הבהיר היום (שלישי) יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "לא נקבל שום החלטה בנוגע לכדורגל הישראלי בלי להיות מתואמים עם אופ"א".

באופ"א כבר הבהירו שהם מתכוונים לתת עוד זמן רב עד שיקבלו החלטה סופית בנוגע לעונה הנוכחית, וחסון לא מתכוון לעשות שום פעולה שתהיה מנוגדת לרוח הארגון האירופי ולהחלטות הגוף המנהל את הכדורגל באירופה. בנוסף, דווח היום בכלי תקשורת באירופה שליגות שיכריזו על סיום העונה ללא אישור מאופ"א, לא יוכלו לשלוח קבוצות למפעלים האירופיים.

אורן חסון מנכ"ל מנהלת ליגת העל. ברני ארדוב
מה שווה ההצהרה של פרופסור גרוטו? אורן חסון/ברני ארדוב

"מבחינתנו שום דבר לא השתנה, וזה לא קשור למה שאומרים במשרד הבריאות, משרד הספורט או מנהלת הליגות. ההתאחדות לא תעשה שום צעד שסותר את אופ"א ושמנוגד להחיות הארגון. נהיה מתואמים עם אופ"א עד הסוף בעניין הליגות המקצועניות".

כזכור, בניגוד לליגות המקצועניות שעדיין ממתינות להכרעה, הליגות הנמוכות והחובבניות בישראל כבר בוטלו והוכרז על סיום העונה. היום הודיע יושב ראש המנהלת ארז כלפון שערך שיחת וידאו עם נציגי משרד הבריאות ומשרד הספורט בה הפציר בהם להחזיר את הקבוצות לאימונים רגילים תחת כל בדיקה או הנחייה שיבקשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully