וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן ממן בבידוד אחרי שאשתו נדבקה בקורונה

21.4.2020 / 23:01

הקשר עדיין לא הצטרף לאימונים שחודשו במתכונת מיוחדת. בדיקה שערך נמצאה שלילית, אבל הוא יעבור אחת נוספת כדי לשלול אפשרות שנדבק: "אשתי חשה בטוב, לשמחתי גם אני והילדה לא נושאים את הנגיף". התשלום החודשי של הספונסר הראשי של המועדון הוקפא

צילום מסך

בווידאו: המשנה למנכ"ל משרד הבריאות מצהיר - "לא רואה איך הספורט המקצועני חוזר בחצי שנה הקרובה"

חנן ממן שוהה בבידוד אחרי שהתגלה שאשתו נושאת את נגיף הקורונה והוא לא הצטרף לאימוני בית"ר ירושלים שהתחדשו במתכונת מיוחדת. ממן שוהה בבידוד ביחד עם בתו ושניהם עברו בדיקות שיצאו שליליות. שניהם יעברו בדיקות נוספות ליתר ביטחון.

היום התאמנו כל שחקני הקבוצה מלבד ממן בבית וגן, בשונה מהאימונים בשני מוקדים אמש. בבית"ר מקווים כי עד השבוע הבא יאפשרו להתאמן אפילו בקבוצות של עשרה בשני צידי המגרש, מה שיאפשר לחזור לאימונים "אמיתיים".

ממן אמר: "אני מודה לכולם על ההתעניינות. אשתי חשה בטוב ולשמחתנו גם הילדה שלנו וגם אני לא נושאים את הנגיף. מקווה שנעבור את זה במהרה".

שחקני בית"ר ירושלים, אלירן עטר, חנן ממן. דני מרון
הספונסרים מתחילים לנטוש? אלירן עטר וחנן ממן/דני מרון

חברת "מילניום", הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים, הודיעה השבוע להנהלת הקבוצה על הקפאת התשלום החודשי. בית"ר אמורה היתה לקבל מהחברה כ-120 אלף שקל, הסכום היחסי מתוך מיליון וחצי שקל שהתחייבה להעביר במהלך השנה. החברה הבהירה לבית"ר שבזמן שהכדורגל מושבת היא לא מקבלת את השירות עבורו שילמו ולכן הם מבצעים את הצעד.

בבית"ר הבהירו כי הדבר נעשה בשיתוף פעולה ובהסכמה עם "מילניום", והבהירו כי אם הליגה תחודש הצדדים ירצו להמשיך את ההסכם לפחות עד לסיום העונה. בקבוצה העריכו שהפגיעה בתקציב החסות היא רק ההתחלה, כאשר בכל הקשור לתקצוב מזכויות שידור, מהטוטו, מהעירייה ומתורמים אמורות קבוצות הכדורגל להיפגע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully