וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו היה מביא הביתה נשים באוטובוסים, היתה תקופה חסרת גבולות"

איוון הלגרה חושף את השגרה הפרועה של כוכבי ריאל בימי הגלקטיקוס, וחוזר לפיצוץ בין דל בוסקה לפלורנטינו פרס שהוביל לדרמה גדולה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

ספורטאים רבים חושפים סיפורים מעניינים מהעבר בצל השבתת הכדורגל העולמי בשל התפשטות הקורונה. אמש (שני) הגיע תורה של ריאל מדריד הגדולה לעלות על שולחן הניתוחים, כששחקן העבר איוון הלגרה חזר לסיפורים פיקנטיים ביותר מימי הגלאקטיקוס.

הלגרה תיאר שגרה פרועה למדי מצד כוכבי הקבוצה ההיא, בראשם רונאלדו הברזילאי ובן ארצו רוברטו קרלוס. "הם מאוד אהבו לחגוג ולבלות. בקהאם, זידאן ופיגו היו מקצוענים, אבל לפעמים הם נסחפו אחרי הברזילאים שנהגו לצאת לבילויים יותר מהרגיל", סיפר הלגרה בלייב אינסטגרם. "רונאלדו היה עורך מסיבות בביתו ומביא נשים באוטובוסים. הייתי במסיבה אחת כזו, וברגע שהגיעו הנשים אשתי אמרה לי שחייבים להסתלק. לואיס פיגו עשה אותו דבר".

שחקני ריאל מדריד רונאלדו, זינדין זידאן. GettyImages
גם זידאן נסחף לפעמים אחרי רונאלדו/GettyImages

הלגרה אף התייחס לדברי רוברטו קרלוס, שטען לפני כמה ימים ששחקני ריאל "עשו מה שרצו" הגלאקטיקוס, כולל לדלג על אימוני בוקר אחרי בילויים לתוך הלילה. "כל אחד היה שונה באותה תקופה. רובנו היינו מקצועניים, אבל דל בוסקה ידע לשחרר את החבל לברזילאים. הם בילו יותר מכולם, אבל כולנו תמיד התייצבנו לכל אימון בוקר כמו מקצוענים".

הלגרה ממשיך ומספר ש"הברזילאים חיו את החיים הטובים, בגלל זה הם גם שיחקו כדורגל כל כך משוחרר. לכל מקום התלוו אליהם המון חברים, הם ידעו לחגוג וליהנות, נהנו מאוד ממסיבות. אבל לא כולנו היינו כאלה".

הוא אף חשף את המתיחות הגדולה אחרי הזכייה באליפות ספרד ב-2003, כשפלורנטינו פרס הסתכסך עם המאמן דאז ויסנטה דל בוסקה ותכנן לפטר אותו. "היה ברור שמשהו קורה. הם רצו שדל בוסקה יילך, אנחנו רצינו שיישאר. המצב היה מתוח עד כדי כך שפלורנטינו אמר שלא יחגוג איתנו את האליפות. הוזמנו לראש עיריית מדריד כדי לחגוג את התואר, והשחקנים רצו להחרים את האירוע אם דל בוסקה יפוטר. זו היתה האליפות הכי לא הנה שיש".

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
השחקנים וההנהלה התווכחו על עתידו. דל בוסקה/רויטרס

כמו כן, סיפר הלגרה שאיקר קסיאס פתח לאחרונה קבוצת ווטסאפ של שחקני עבר בריאל מדריד. "נשארתי בקשר עם לא מעט שחקנים, ועכשיו היחסים של כולם חודשו. רוברטו קרלוס כותב הכי הרבה בקבוצה, אבל גם לואיס פיגו וסטיב מקמנמן בולטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully