וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחל די מריה סבל מכל רגע ואמר לחבריו: 'אני לא רוצה להיות במנצ'סטר יונייטד'"

ההאשמות כלפיו במועדון ("הוא חלש"), התסכול מלואי ואן חאל והפריצה לבית: סיפורי העונה הכושלת של הארגנטינאי באולד טראפורד מתגלים. ומה קורה כאשר הוא רואה את יונייטד על המסך?

אתר רשמי

בווידאו: אנחל די מריה בעת הצטרפותו לפריז סן ז'רמן ב-2015

באוגוסט 2014 שברה מנצ'סטר יונייטד את שיא ההעברות הבריטי דאז, כשרכשה את אנחל די מריה מריאל מדריד בכ-60 מיליון ליש"ט. הארגנטינאי הבינלאומי ירש את החולצה מספר 7 ששימשה לפניו את ג'ורג' בסט, בריאן רובסון, אריק קאנטונה, דייויד בקהאם וכריסטיאנו רונאלדו, אבל לא רק שלא עמד בציפיות, אלא חש תסכול עז וברח לפריז אחרי שנה.

בכתבה של The Athletic על ימי לואי ואן חאל כמאמן מנצ'סטר יונייטד, מתברר עד כמה סבל די מריה בקדנציה האנגלית שלו. "הוא היה עצבני בגלל העמדות בהן הוצב וכל ההוראות שהגבילו אותו", הדגיש גורם במועדון. "הוא אמר לחברים שלו כל הזמן: 'אני לא רוצה להיות ביונייטד'".

עוד נטען בכתבה כי הפריצה לביתו במהלך השנה שלו באנגליה, ערערה את די מריה מבחינה אישית, אבל גורמים בקבוצה תיארו אותו כ"חלש" ו"לא השחקן הכי אמיץ".

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם המנג'ר לואי ואן חאל. GettyImages
לא הסתדרו, בלשון המעטה. אנחל די מריה עם לואי ואן חאל/GettyImages

בשנה שעברה חגג די מריה בטירוף כאשר קבוצתו כבשה באולד טראפורד, אם כי בגומלין הוא היה בצד המפסיד כאשר מנצ'סטר יונייטד ביצעה מהפך דרמטי והדיחה את פ.ס.ז' בשמינית הגמר.

מרצ'ין בולקה, השוער הפולני הצעיר של אלופת צרפת, סיפק מוקדם יותר השנה אנקדוטה נוספת בנושא, כשסיפר עד כמה "די מריה שונא את מנצ'סטר יונייטד" והסביר: "אין לו זיכרונות טובים מהתקופה שהיה שם. למעשה, אם יש משהו שקשור למנצ'סטר יונייטד בטלוויזיה, הוא מיד קופץ ומעביר ערוץ. הוא לא מסוגל לראות אותם".

בהתייחסות די נדירה שלו לתקופה באנגליה, אמר די מריה ב-2015 לאחר המעבר לצרפת: "לא הסתדרתי עם המאמן, אז אני חושב שהמעבר לפריז היה הפתרון הטוב ביותר. אחרי הפריצה, זה לא היה הגיוני להישאר שם. למשפחה שלי לא היה טוב במנצ'סטר, הבת שלי סבלה. היינו חייבים לעזוב. בכנות, לא היינו מאושרים שם. החיים באנגליה קצת קשים, בטח עבור דרום אמריקאים. יש כאלה שמסתדרים ויש אחרים שלהם הרבה יותר קשה להתאקלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully