וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: פיליפה קוטיניו "קרוב מאוד" לצ'לסי, יונייטד בעקבות ז'ואאו פליקס

ברצלונה במשא ומתן עם הבלוז על מכירה של הקשר הלא רצוי, השדים האדומים משוכנעים שיוכלו לפתות את הכישרון של אתלטיקו, נאפולי פנתה לראקיטיץ'

רויטרס

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם. רויטרס
בטוטנהאם עדיין לא החליטו. לוריס/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד סימנה את ז'ואאו פליקס כמטרת רכש לקיץ על פי "סקיי". ילד הפלא נרכש על ידי אתלטיקו מדריד מבנפיקה רק בקיץ האחרון, מה שצמצם את האפשרות שהעסקה אכן תצא לפועל. יחד עם זאת, ביונייטד מאמינים שיצליחו "לפתות" את הקולצ'ונרוס אם יציעו סכום גבוה שיסייע להם להתגבר על הקשיים הכלכליים כתוצאה ממשבר הקורונה.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים: נאפולי פנתה לאיבן ראקיטיץ'. הפרטנופי הם לא היחידים שמעוניינים בקשר הקרואטי שנדחק לספסל של ברצלונה: גם אינטר, מילאן וסביליה בעקבותיו.

* עוד על פי "ספורט", פיליפה קוטיניו "קרוב מאוד לחתימה" בצ'לסי. המשא ומתן בין ברצלונה לקבוצה הלונדונית כבר החל, ולמרות שברצלונה דורשת לפחות 90 מיליון יורו בתמורה - סכום שלא נראה ריאלי עבור צ'לסי כרגע - בקטאלוניה מעריכים שתתגמש בסופו של דבר.

* על פי "הסאן", גארת' בייל צפוי להישאר בריאל מדריד אחרי הכל, למרות שהקבוצה לא בהכרח ששה לשלם את עלויות חוזהו הגבוהות. הוולשי נחוש להישאר ולהשלים את חוזהו בבלאנקוס.

* על פי האתר "גול", ריאל מדריד מציעה לנאפולי את לוקה יוביץ' כחלק מעסקת פביאן רואיז. יוביץ' הצעיר לא בתוכניות של זינדין זידאן.

* ולנסיה מגלה עניין רב בדויד סילבה, אותו היא מכרה למנצ'סטר סיטי לפני כ-10 שנים תמורת 33 מיליון יורו. הספרדי בן ה-34 יסיים את דרכו הנפלאה בסיטי אחרי שחוזהו יסתיים בתום העונה ויש לו ביקוש אדיר. בטיס כבר הגישה הצעה, גם מילאן מעוניינת וקבוצות מה-MLS ויפן מחזרות.

* לאור ההתעניינות הרבה של ארסנל בתומאס פארטיי, אתלטיקו מדריד תגיש לקשר הגנאי הצעה לחוזה חדש והיא מוכנה להכפיל את שכרו. אחת המטרות של אתלטיקו היא כמובן שבחוזה החדש יהיה סעיף שחרור גבוה בהרבה מזה הנוכחי. כעת מדובר על 50 מיליון יורו, בעוד הקולצ'ונרוס מכוונים ל-100 מיליון.

* טוטנהאם שכבר שלחה סקאוטים לעקוב כמה פעמים אחרי פיירלואיג'י גוליני, שוקלת להגיש עליו הצעה. אטאלנטה תדרוש על השוער בן ה-25 כ-20 מיליון יורו, אבל לתרנגולים עדיין לא החליטו אם ברצונם למכור את הוגו לוריס בקיץ, או להמשיך איתו עונה נוספת.

* אלא שטוטנהאם היא לא היחידה שסימנה את גוליני. לפי "טוטומרקאטו", שוער אטאלנטה הוא אחד מארבעה שמועמדים למילאן למקרה שג'אנלואיג'י דונארומה יימכר. שלושת האחרים הם אלסיו קראניו (קליארי), אלכס מרט (נאפולי) וחואן מוסו (אודינזה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully