וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסיי: "ביום הראשון בכלא הביאו לי 4 קונדומים ובקבוקי וזלין"

נשיא ברצלונה לשעבר, ששוחרר בשנה שעברה אחרי 643 ימים בכלא, נזכר בסל הקליטה שקיבל ותיאר את הרגעים הקשים מאחורי הסורגים

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

סנדרו רוסיי, נשיא ברצלונה בין השנים 2010-2014, העניק ריאיון נרחב ל"אל מונדו דפורטיבו" שפורסם בחלקים בימים האחרונים, וכעת הגיע החלק שכולל את השנתיים שבילה מאחורי סורג ובריח. רוסיי בן ה-56 הואשם בפרשת הלבנת הון, ובאפריל אשתקד שוחרר אחרי 643 ימים בכלא, אותם בילה לצד חברו ז'ואן בסולי בתא של 10 מטר מרובע, עם שתי מיטות ושירותים.

בראיון נשאל על היום הראשון שלו כאסיר, וסיפר: "אני זוכר שנתנו לנו ארבעה קונדומים וארבעה בקבוקים של וזלין. הייתי קצת מודאג... הרגעים הכי קשים היו בכל פעם שעורך הדין הגיע ואמר שדוחים את האפשרות לשחרור מוקדם, תמיד בגלל חשש שנברח ואף פעם ללא הצדקה נראית לעין. כך זה היה 13 פעמים".

לשאלה האם התקופה הזו חישלה אותו, השיב רוסיי: "אני חושב שכן. בכלא, או שאתה מת מבפנים כבנאדם או שאתה מתחזק. לשמחתי היה איתי חברי הטוב ז'ואן בסולי. בלעדיו, לא נראה לי שהייתי מחזיק מעמד. אהיה אסיר תודה לו לשארית חיי. אשתי הייתה העוגן שלי בחוץ, גם ההורים, האחים והחברים חיזקו אותי מאוד".

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה המתפטר. AP
התחשל מאחורי הסורגים. סנדרו רוסיי/AP

עוד אמר הנשיא לשעבר של מועדון הפאר הקטלאני: "אם לא הייתי נשיא ברצלונה, לא הייתי נכנס לכלא. אין לי ספק בזה. אני חושב שבכלל לא היו חוקרים את העסקים שלי ומרגלים אחריי. הפעילו נגדי את כל האמצעים מרגע שנכנסתי לתפקיד נשיא ברצלונה. לפני שהייתי בתפקיד, היו נגדי אפס חקירות מס. זה מקרי?".

רוסיי פסל את האפשרות שיחזור בעתיד: "הבטחתי לאימא שלי שכל עוד היא בחיים, אין סיכוי שזה יקרה. ואני מקווה שהיא תחיה עד 150. ובנוסף, צריך לדעת לפתוח דף חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully