וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה היפה של אמריק לאפורט למען משפחת המדליסט האולימפי המנוח

בעת מכירה פומבית לטובת המאבק בקורונה, בלם מנצ'סטר סיטי רכש ב-5,000 יורו את התלבושת של המתאגרף אלכסי וסטין שנהרג בהתנגשות המסוקים ב-2015, ומיד ביקש להחזירה לאביו

צילום: צילומי חובבים, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

בווידאו: התנגשות המסוקים שגבתה את חיי הספורטאים ב-2015

אמריק לאפורט, בלמה הצרפתי של מנצ'סטר סיטי, ביצע מחווה ראויה במהלך מכירה פומבית שנועדה לגייס כספים לטובת עובדי שירות הבריאות הצרפתי הנאבקים בקורונה. אביו של אלכסי וסטין, המתאגרף צרפתי שנהרג בתאונת המסוק ב-2015 שגבתה גם את חייה של האלופה האולימפית קמיל מופה ועוד שמונה בני אדם, הציע למכירה את התלבושת של בנו מאולימפיאדת לונדון 2012. מי שזכה במכרז עליה היה לאפורט, ששילם 5,000 יורו ומיד הודיע כי הוא מחזיר את המזכרת למשפחה.

המתאגרף האולימפי הצרפתי אלכסיס וסטין, שנהרג בתאונת המסוקים בארגנטינה. רויטרס
היה בן 28 במותו. אלכסי וסטין/רויטרס

"תודה אמריק, הכישרון שלך גדול וכך גם הלב שלך", החמיא שחקן הכדוריד סיריל דומולן, מארגן המכירה הפומבית. "העובדות חזקות יותר ממילים. תודה על כך שזכית במכירה וכל בקשתך הייתה להשאיר את התלבושת אצל האבא".

לאפורט השיב לדומולן בטוויטר: "תודה לך, במיוחד על הפעולות שנקטת במאבק נגד הווירוס והמכירות הפומביות הללו שמסייעות למי שצריך את זה. נתראה בקרוב". לאפורט זכה לשבחים גם מחבריו לקבוצה, ביניהם ראחים סטרלינג, וכן מוויסאם בן ידר וספורטאים נוספים.

וסטין, שזכה במדליית ארד בבייג'ינג' 2008 במשקל קל והתקדם למשקל אחר באולימפיאדת לונדון שבה נעצר ברבע הגמר, היה כאמור על אחד משני המסוקים שהתנגשו באוויר כאשר הובילו את הספורטאים הצרפתים במהלך השתתפות בתוכנית ריאליטי שצולמה בארגנטינה. כל 10 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully