וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תמכור את הזכויות לשם האצטדיון שלה, הכסף ייתרם למאבק בקורונה

הקאמפ נואו ישנה את שמו לראשונה. ההערכה: המשבר יקטין את התקציב ב-200 מיליון יורו, יידרש קיצוץ נוסף. וגם - האקס קרלס פרס עדיין פגוע: "ההתנהגות של ברצלונה מאוד כואבת לי"

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן במדי האמרבי

ברצלונה הודיעה שהיא תמכור את הזכויות לשינוי שם האצטדיון הביתי שלה, קמפ נואו, ואת הכסף שתקבל תתרום למלחמה בנגיף הקורונה. קמפ נואו, בניגוד לאצטדיונים רבים בעולם, מעולם לא שינה את שמו, מאז שהוקם ב-1957. הוא האצטדיון הגדול באירופה, עם למעלה מ-99 אלף מקומות. "רצינו לשלוח מסר אוניברסלי", נמסר מהמועדון, "בפעם הראשונה למישהו תהיה הזכות לשים את שמו על הקמפ נואו, והרווחים יעברו לכל האנושות, לא רק לברצלונה. היוזמה היא בגלל מצב החירום. אנחנו חושבים שאנחנו זקוקים לתגובה מהירה, ולרתום למאבק את היהלום שבכתר שלנו". יש לציין כי התוכנית המקורית של המועדון הייתה לבחון את האפשרות לשנות אם האצטדיון בעונת 2023/24, כשברצלונה תסיים הלוואה של 25 שנה על סך 300 מיליון יורו לשיפוץ האצטדיון.

עוד בנוגע לברצלונה, על אף שהמועדון ביקש מהשחקנים לקצץ בשכרם על רקע משבר הקורונה כדי למזער את הנזקים, ESPN מדווח כי בארסה צפויה לאבד 200 מיליון יורו מהתקציב שלה לעונה הבאה. השחקנים כבר הסכימו לקצץ כ-70 אחוז מהשכר שלהם לחודשיים, דבר שבסך הכל חוסך כ-14 מיליון יורו לחודש, כך שעל פי ההערכה, יידרש מהשחקנים קיצוץ נוסף.

אצטדיון קאמפ נואו של ברצלונה. רויטרס
אצטדיון קאמפ נואו של ברצלונה/רויטרס

עוד בבארסה: קרלס פרס לא נסוג. החלוץ שנמכר מברצלונה לרומא בינואר, שוב תוקף את האקסית בעקבות המעבר שנכפה עליו. פרס הגיע לברצלונה כשהיה בן 14 וכל העת דיבר על החלום לשחק בקבוצה הבוגרת שלה המועדון. הוא רשם 13 הופעות ושני שערים בכל המסגרות, לפני שבינואר נמכר לג'אלורוסי תמורת כ-11 מיליון יורו.

בפברואר פרס אמר ש"ברצלונה לקחה לי את החלום" ואתמול (שני) בריאיון אינסטגרם לעיתונאי דויד דה לה הראס, הוסיף: "כאב לי. בסופו של דבר הגשמתי את החלום שלי, שיחקתי עם השחקנים האלו וכבשתי שערים במדי בארסה... אבל האופן בו התייחסו אלי כאב לי. אני מבין שהמועדון או המאמן קיבלו את ההחלטה על פי הצרכים שלהם".

עוד בוואלה!

שחקני רומא התנדבו לצאת לחל"ת, ממשלת ספרד אישרה את התוכנית לחזרת הליגה

לכתבה המלאה
קרלס פרס שחקן ברצלונה. רויטרס
הגשים את החלום והתעורר ממנו במהירות. פרס/רויטרס

פרס הוסיף: "אני אסיר תודה לבארסה על כל שלמדתי כשהייתי שחקן שלה וגם על זה שהיא שלחה אותי לרומא. כשהתחלתי לשחק בקבוצה, לא ידעתי את הדברים שאני יודע עכשיו. אבל ההתנהגות של המועדון כלפיי כואבת".

מאז שהגיע לרומא בינואר ועד שהעונה נקטעה בשל התפרצות נגיף הקורונה, פרס הספיק לרשום שבע הופעות; חמש בליגה ושתיים בשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית. הוא כבש את שער הניצחון ב-0:1 על גנט הבלגית באולימפיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully