וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א: "בהתחלה הכדורגל יהיה רק בטלוויזיה, אבל זה עדיף על כלום"

אלכסנדר צ'פרין מודה שהכדורגל יחזור בלי קהל: "אלו זמנים קשים. זה ייראה נורמלי לאנשים שהמשחקים יהיו רק בטלוויזיה". וגם: הנזקים הכלכליים והחששות

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן במדי האמרבי

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין מודה שעתיד הכדורגל נמצא בערפל על רקע מגיפת הקורונה. "העדיפות הראשונה היא שמירה על בריאותם של האוהדים, השחקנים והמאמנים", אמר, "אני אופטימי, ואני מאמין שיש אפשרויות שיאפשרו לנו להשלים את הליגות. אולי נעשה את זה בלי קהל, אבל הדבר החשוב הוא שנשחק.

"אלו זמנים קשים. זה ייראה נורמלי לאנשים שהמשחקים יהיו רק בטלוויזיה. מוקדם מדי להצהיר שאי אפשר להשלים את העונות. ההשפעות של זה עלולות להיות נוראיות עבור המועדונים ועבור הליגות. אנחנו חייבים לכבד את הרשויות ולחכות עד שיאפשרו לנו שוב לשחק", המשיך, כשהוא טוען שאין דדליין או תאריכים מדויקים לחזרה ולקיום משחקים.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
כולם מחכים להחלטות. צ'פרין/רויטרס

"בהתחלה נוכל לראות כדורגל רק בטלוויזיה. אבל זה עדיף מלא לראות בכלל. אלו צעדים שיוגבלו לתקופת זמן, ומתישהו, עוד נחזור לנורמליות, לאצטדיונים מלאים, יום אחד", אמר על עתיד המשחק, "לדעתי יהיה קשה לסיים את העונות בחודשים ספטמבר-אוקטובר. תהיה לזה השפעה עצומה על הלו"ז של העונה הבאה". עוד הודה צ'פרין כי הוא צופה מכה כלכלית לכל המעורבים - שחקנים, קבוצות, אופ"א וליגת האלופות - ולכן לדעתו לסיים את העונה זו ציפייה בסיסית: "אם העונות יסתיימו, ההשלכות הכספיות יהיו פחות או יותר מוגבלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully