וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים הקדימה את ההקצבה השנתית לבית"ר

20.4.2020 / 6:46

סכום של יותר ממיליון שקל שהיה מיועד לעבור ביולי-אוגוסט יועבר למועדון כבר בשבועות הקרובים. בבית"ר התייחסו לאפשרות שהעונה הבאה תיפתח ללא קהל: "זה כבר לא יהיה ספורט מקצועני". חוגג: "לקצץ 80 או 90 אחוז מהשכר זה לא רציני"

צילום מסך

בווידאו: ההצהרה מעוררת המחלוקת של איתמר גרוטו אתמול בכנסת

עיריית ירושלים הייתה אמורה להעביר לקבוצות הספורט בעיר את ההקצבה השנתית שלהן רק בחודשים יולי או אוגוסט, אך בשל המצב שנוצר הבהירה העירייה למועדונים, ובראשם בית"ר ירושלים, כי ההקצבות יוקדמו וישולמו כבר בתקופה הקרובה - בשלב ראשון 40% ולאחר מכן את היתר. יש לציין כי בית"ר מתוקצבת על ידי העיריה בקצת יותר ממיליון שקל.

יחד עם זאת, בבית"ר המשיכו להתעסק אתמול בדבריו של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, בנוגע לחידוש משחקי הכדורגל, ואמרו: "אנחנו עושים ישיבות, בודקים את כל המספרים, אין שום סיכוי שיהיה כאן כדורגל בעונה הבאה ללא קהל. לסיים את העונה הנוכחית כדי לסגור פינה זה בסדר, אבל אם בעונה הבאה לא יהיה קהל זה כבר לא יהיה ספורט מקצועני. בעלים לא יוכלו לעמוד בהתחייבויות והכדורגל יעבור למתכונת חובבנית".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם בנו. אדריאן הרבשטיין
"בלי קהל לא יהיה כדורגל בשנה הבאה". משה חוגג/אדריאן הרבשטיין

גם הבעלים משה חוגג התבטא בנושא ואמר: "לקצץ לשחקנים 80 או 90 אחוז מהשכר זה לא רציני, שחקנים מבינים את המצב ומוכנים לבוא לקראת המועדונים אבל יש גבול, בלי קהל לא יהיה כדורגל בשנה הבאה, הענף יקרוס אם לא תהיה עזרה ממשלתית. קבוצות לא יוכלו להתקיים עם הכנסות של 9-10 מיליון שקל".

יחד עם זאת, בבית"ר לוקחים הכל בחשבון ולכן כל שחקן שתהיה עליו הצעה נמצא על המדף, בעיקר הזרים. משה חוגג שילם מחיר יקר בעסקיו ובבית"ר מעריכים כי יתקשה לסייע משמעותית בשנה הבאה. במצב כזה, בבית"ר מקווים כי יצליחו למכור לאירופה לפחות שלושה זרים, שבחיסכון של משכורתם פלוס דמי העברה יכניסו\יחסכו למועדון כ 12-15 מיליון שקל.

עוד בוואלה!

"קברניטי קבוצות ליגת העל בורחים, הכדורגל על סף גסיסה"

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נמצא את הפתרון, גם בסכומים נמוכים יותר". אנטואן קונטה/קובי אליהו

אגב, בבית"ר התייחסו לפרסומים על כך שדניזליספור הטורקית תהיה מוכנה לשלם 1.2 מיליון יורו על אנטואן קונטה, ואמרו: "כל הצעה שתגיע על אנטואן והוא ירצה ללכת עליה, נמצא את הפתרון, גם בסכומים נמוכים יותר. אנחנו מבינים שהוא רוצה להתקדם ולא משאירים שחקנים בכוח".

היום יחלו השחקנים להתאמן באופן פרטני, חלקם בירושלים עם רוני לוי ומאמן הכושר וחלקם במרכזה עם יוסי בניון וחיים שאבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully