וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מחכים להבנות בין היורוליג לארגון השחקנים"

19.4.2020 / 9:04

הצהובים הודיעו לשחקנים על הקפאת החוזים עד שיתבהר המצב: "זה מורכב מאוד". ומה לגבי העונה הבאה? "לא יהיה אחראי לקבל החלטות"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי ייקח חלק היום (ראשון) בשיחה של ועדת המנהלת של מנהלת הליגה כדי לדון בעתיד ליגת העל, לאחר מספר שבועות של הקפאה. בסוף השבוע העבירו הצהובים מכתב לשחקנים בו הם מודיעים כי החוזים שלהם מוקפאים בשל המצב הנוכחי ביורוליג ובליגת העל. הסיבה להעברת המכתב היא משפטית, שכן מכבי תל אביב לא הוציאה את השחקנים הישראלים לחל"ת, ולא הגיעה לסיכום רשמי עם הזרים, כשבמקביל נערכים שיחות בין ראשי היורוליג לראשי ארגון השחקנים של המפעל.

"ברגע שיהיו הבנות בשיחות שם, זה יחול גם עלינו", סיפרו במועדון, "אף אחד לא מתכוון לעשות משהו לא חוקי. יש פה מצב מורכב מאוד, ואנחנו נוהגים כמו קבוצות נוספות ביבשת". למכבי תל אביב נותר לשלם שלוש משכורות לרוב שחקני הקבוצה, וההערכות הן ששחקני היורוליג יקצצו 20-30 אחוז משכרם, ללא כל קשר לחזרת המפעל.

חברי הנהלת מכבי תל אביב שמעון מזרחי, דייויד פדרמן. ברני ארדוב
חוסר ודאות גדול. הנהלת מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב ממשיכים להתעקש כי למרות השמועות על מועמדים ושינויים לקראת העונה הבאה, הם לא פעילים בכלל בשוק השחקנים. "במצב נורמלי כבר היינו בונים את הקבוצה לעונה הבאה, אבל אנחנו לא במצב נורמלי", אמר אמש אחד מאנשי הקבוצה. "אנחנו רוצים לראות איך נגמור את העונה הקרובה, האם נוכל לשחק עם קהל או לא, ומה יהיה עם הספונסרים. אלה דברים מאוד קריטיים כשאנחנו בונים את התקציב, ויהיה לא אחראי לקבל החלטות בזמן כזה כשיש כל כך הרבה חוסר ודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully