וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת ובהתאחדות יודעים: "המטרה משותפת - לסיים את העונה הזו מתי שרק נוכל"

16.4.2020 / 7:05

לאחר סיום הליגות החובבניות, המאבק נמשך על חידוש ליגת העל במתכונתה הנוכחית - גם במחיר של קיצור או שינוי שיטת העונה הבאה. כלפון רוצה לחזור לאימונים ב-1 במאי, אולם הדרך לשם עוד ארוכה

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בבוקר שאחרי חג הפסח והמימונה, במנהלת הליגות רחוקים מלהרים ידיים באשר לעונה הזו. אחרי שביום שני הנהלת ההתאחדות לכדורגל החליטה על סיום הליגות החובבניות, ליגת הנשים והליגות לילדים ולבני נוער, בכל מה שקשור לליגת העל ולליגה הלאומית אין שינוי בעמדה של המנהלת ושל ההתאחדות לכדורגל עצמה. "ההתאחדות לכדורגל והמנהלת רואות עין בעין את ליגת העל והליגה הלאומית והמטרה היא משותפת לסיים את העונה הזו מתי שרק נוכל", אמרו אמש (רביעי) במנהלת הליגות.

בסוף השבוע הקרוב ובתחילת השבוע הבא ימשיכו במנהלת את שיחות העדכון עם משרד הבריאות כדי להבין מתי ניתן יהיה לקבל את ההיתר לחזרה מסוימת לאימונים בקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. השאיפה תהיה לקיים בהתחלה את מתכונת האימונים שהיתה לפני חודש, כאשר הקבוצות עוד התאמנו, והיא לערוך אימונים ב-2-3 קבוצות שחקנים, מה שיותיר בכל פעם על הדשא כמות סבירה של שחקנים.

יושב ראש המנהלת ארז כלפון עדיין מסמן את ה-1 במאי כתאריך היעד לחזרה לאימונים בצורה רגילה, אבל הדרך לשם עוד ארוכה וכאמור ייתכנו שלבי ביניים כמו אימונים בקבוצות קטנות יותר של עד 8-12 שחקנים. לא מן הנמנע כי לפני ההיתר לחזרה לאימונים, יעברו כל השחקנים, בנות זוגם וילדיהם בדיקות קורונה ולאחר מכן יצטרכו לחיות תחת הגבלים ברורים כל זמן שהם מתאמנים.

ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב מול ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
הפלייאוף העליון יחזור במלואו? אמאדור מול רוקאביציה/דני מרון

כמו כן במנהלת עדיין לא מוותרים על סיום העונה במתכונת שבה היא היתה אמורה להסתיים ומכאן שאין גורם בגוף המנהל את הכדורגל בשתי הליגות העליונות שגורס כבר עתה שצריך לשחק את הפלייאוף העליון עם סיבוב אחד של חמישה משחקים במגרשים נייטראליים. מבחינת המנהלת עדיף לסיים את העונה הבאה בצורה מקוצרת ולהחליף את שיטת המשחקים ודווקא את העונה הזו לסיים כרגיל ואם צריך אז עמוק לתוך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully