וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן ספירובסקי שוחרר מהפועל תל אביב "לשביעות רצון שני הצדדים"

15.4.2020 / 18:50

הקשר בן ה-29 ביקש לשהות לצד משפחתו אחרי שנולד לו בן בכור, האדומים נעתרו והתירו את חוזהו. משה סיני: "אנחנו אוהבים אותו אבל מבינים את הקושי שלו, בעיקר בתקופה הזאת של אי ודאות"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הזום של מכבי תל אביב

הפועל תל אביב הגיעה הערב (רביעי) להבנות על התרת חוזהו של הקשר סטפן ספירובסקי. על פי הודעת המועדון, הצעד היה "לשביעות רצונם של שני הצדדים".

ספירובסקי ביקש לשהות לצד משפחתו אחרי שהשבוע נולד לו בן בכור, ולכן בקשתו התקבלה וחוזהו הותר.

"מאוד התחברנו לסטפן, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, על אף אי ההבנות בתחילת הדרך", אמר נציג הבעלים משה סיני. "ככל שחלף הזמן הוא הבין את מקומו והצליח להותיר חותם בקבוצה. הוא שחקן איכותי מאוד, אנחנו אוהבים אותו - ומבינים את הקושי שלו ושל משפחתו בעיקר בתקופה הזאת של אי ודאות ולכן הגענו להבנות על התרת חוזהו באופן מיידי. אנו מאחלים לו מזל טוב על הולדת בנו הראשון וכמובן, הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. לילך וייס רוזנברג
התחיל רע, המשיך טוב, נגמר מוקדם מדי. ספירובסקי/לילך וייס רוזנברג

ספירובסקי המקדוני (29) הצטרף להפועל תל אביב ללא תמורה מפרנצווארוש ההונגרית בספטמבר 2019 וחתם לשלוש שנים. בתחילת הקדנציה הוא התקשה להטביע חותם ואף נרשמה תקרית מתוקשרת בינו לבין המאמן ניר קלינגר, שהחליף איתו אחרי שנכנס כמחליף במשחק נגד הפועל רעננה. בהמשך הפך ספירובסקי לאחד ממובילי הקאמבק של הקבוצה, שהתברגה בסופו של דבר בפלייאוף העליון. בסך הכל הוא ערך 21 הופעות בקבוצה במהלכן כבש שלושה שערים ובישל פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully