וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין "לא מרגיש כמו אלוף" ומסמן יעד: לחגוג זכייה בצ'מפיונס "עם הפרות"

מאמן ברצלונה מתנגד לקבל את התואר בספרד אם העונה לא תחודש, ומפנטז על הרגע בו יניף את גביע האלופות בכפר בו הוא מתגורר

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת תחת המגבלות החדשות

עונת 2019/20 בליגה הספרדית הופסקה כשברצלונה ניצבת בראשות הטבלה, אבל אם תשאלו את קיקה סטיין, אין שום סיבה להכתיר אותה כאלופה. המאמן התראיין היום (רביעי) ל"מארקה" והסביר מדוע הוא מתנגד להכרזה על ברצלונה כאלופה - אפשרות שעלתה בעקבות מהלך דומה שננקט בליגה הבלגית.

"אני רוצה להרוויח את התואר 'אלוף' במגרש, זה שאנחנו מובילים את הליגה בשתי נקודות לא גורם לי להרגיש כזה", אמר סטיין. "לא יודע אם מה שעשינו עד עכשיו שווה אליפות או לא. כשהגעתי לברצלונה לא היינו רחוקים מהמקום הראשון, כך שזה שולי לחלוטין. הבעיה האמיתית היא הסיטואציה בספרד. המצב עצוב מאוד, ומזה אני מודאג - לא מכדורגל".

קיקה סטיין מאמנה של ברצלונה. GettyImages
אל תתנו לו אליפות, לא עכשיו. קיקה סטיין/GettyImages

יחד עם זאת, סטיין שחתום עד 2021 עם אופציה להארכה עד 2022, מודה שהוא חולם להניף את גביע האלופות עם ברצלונה. "אני כל הזמן אומר לשחקנים שאין לי זמן מיותר, אני מאוד ממהר וכבר רוצה לזכות בליגת האלופות ובאליפות הליגה הספרדית. יש לי חלום לחזור עם גביע האלופות לכפר שבו אני מתגורר ולהשוויץ בו בפני הפרות".

במקביל, בספרד מנסים למצוא פתרונות לחידוש העונה. על פי הדיווחים האחרונים הליגה כותבת בימים אלה פרוטוקול לכל הקבוצות לקראת חזרה לאימונים, במטרה לחדש את המשחקים בסוף חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully