וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחיתות נוכחת בברצלונה": המלחמה בנשיא ברותומאו נמשכת

סגן הנשיא שהתפטר הגיב לאיומי ברתומאו, שלח רמזים עבים להלבנת הון וממשיך לטעון שכסף נעלם מהקבוצה בצורה מפוקפקת: "אלה דברים מבוססים, שניתנים להוכחה. אני מחויב לחשוף את האמת"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

חבר הנהלת ברצלונה לשעבר אמילי רוסארד מוכן להיכנס למאבק משפטי מול נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו, כשסגן הנשיא שהתפטר לאחרונה מצהיר בוודאות ש"השחיתות נוכחת בברצלונה" של ברתומאו. כזכור, רושארד וחמישה חברי הנהלה נוספים התפטרו לאחרונה כמחאה על הדרך שבה ברצלונה מנוהלת.

אחת הפרשות כזכור הייתה "בארסהגייט", שבמסגרתה נטען שהנשיא ברתומאו שכר חברה שייצרה חשבונות פיקטיביים ברשתות החברתיות שכל מטרתם הייתה לשבח את הנשיא ואת פועלו - ולהשמיץ אחרים. אבל זה רק חלק מהכשלים והתלונות על ההנהלה. זה כלל בין השאר את עסקת ניימאר שהביכה את המועדון, בפיטורים של ואלוורדה וההתנהלות המביכה עם צ'אבי, ברכש הבעייתי בחלון ההעברות האחרון (ובאחרים), בעימות שנותר בין אבידל לליאו מסי, ועוד.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
זה נהיה מביך. ברתומאו/GettyImages

רוסארד האשים שמישהו גונב כסף מהמועדון, על רקע הדיווחים שלחברת המדיה (בפרשת "בארסהגייט") שולם סכום גבוה מדי, שמדובר בחברה באורוגוואי (על אף שבספרד יש חברות מוכחות יותר וזולות יותר), והכסף הועבר אליה בתשלומים קטנים (שעליהם לא נדרש דיווח לחבר המנהלים) בניסיון להעלים את העסקה. ברצלונה הודיעה שהיא תגיש תלונה במשטרה נגד רושארד על הטענות האלה, והוא הגיב:

"העובדה שהשחיתוןת נוכחת בברצלונה כבר הוכחה בקיומם של חוזים עם חברות (ממדינות שהן מקלט מס ואפשר להלבין בהן כספים), ששולם להן כסף בסכומים קטנים על מנת להימנע מפיקוח... ההצהרה שלי ניתנת להוכחה. הדעה שהבעתי מבוססת. לצערי, כשהודעתי למועדון על אי הסדרים, זה הוביל להתפטרותי. אבל זה לא מונע מהחובה המוסרית לחשוף את אי הסדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully