וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושטו: "לעולם לא אשכח מה ברצלונה עשתה עבורי כשגססתי מקורונה"

שוער העבר שהעביר עונה בקאמפ נואו, הפתיע: "אני מאוד נרגש. בארסה תמכה בי במהלך ואחרי המחלה. היא נתנה לי חיים"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

אחרי שהחלים מנגיף הקורונה, שוער העבר הטורקי, רושטו רצ'בר, הפך למרואיין מבוקש. הטורקי בן ה-46 העביר את מרבית הקריירה הגדולה שלו במדי פנרבחצ'ה וגם עמד כמה שנים בין הקורות של בשיקטאש, אבל בעונת 2003/4 הוא שיחק בברצלונה. הוא ערך רק ארבע הופעות בליגה לפני שחזר לטורקיה, התלונן שמשאירים אותו בחוץ בגלל שהוא לא מדבר ספרדית, אבל מסתבר שהקשר עם אנשי המועדון נותר חם.

בראיון בספרד אמר רושטו: "ברצלונה תמכה בי במהלך ואחרי המחלה. בעיקר קרלוס נבאל וצ'מי טרס, שגם העבירו לי איחולי החלמה מנשיא המועדון, ז'וספ מריה ברתומאו. בזמנים כאלו אסור לשכוח את הפרטים הקטנים. לעולם לא אשכח מה בארסה עשתה עבורי כשגססתי מקורונה. היא נתנה לי את החיים. כן, אני נרגש. אני רוצה להביע את תודתי לכולם במועדון, בעיקר למר ברתומאו".

שוער העבר רושטו רצ'בר, במדי ברצלונה. GettyImages
רושטו במדי ברצלונה/GettyImages

בשבוע שעבר אמר רושטו על המחלה: "אין חוכמות עם הווירוס הזה, ולא משנה בן כמה אתה. ברגע אחד זה יכול להסתבך. כל אחד חייב לדאוג לעצמו. למזלי, הפסקתי לעשן לפני חמש שנים. עישון הופך את המחלה הזו לגרועה עוד יותר".

גם באותו ראיון לפני כמה ימים, ביקש להודות לתומכים הרבים מספרד: "הדובר של ברצלונה יצר איתי קשר ואמר לי שהנשיא ברותומאו שאל לשלומי. אני שמח שקיבלתי כזו אהבה מספרד, אני רוצה להודות לכל הספרדים. הלב שלי עם ספרד, אני תמיד מאחל למדינה הזו רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully