וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ברצלונה הקפיאה את השיחות על לאוטרו, אלגרי בדרך לניוקאסל?

משבר הקורונה גרם לעצירת המגעים בין ברצלונה לאינטר, למרות שהצדדים כבר התקרבו. המגפייז מציבים יעד גבוה עם הבעלים החדשים

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פגישה עם קלופ ברגע שהמצב יאפשר זאת. ורנר/GettyImages

* ברצלונה הקפיאה את השיחות עם אינטר על לאוטרו מרטינס, כך על פי רשת "סקיי". הקטלאנים כבר היו קרובים לסיכום על העסקה הגדולה, אולם משבר הקורונה גרם למגעים לדעוך ולאט לאט להיפסק.

* * ניוקאסל, שקרובה להירכש על ידי משקיעים סעודיים. מציבה יעד גבוה: על פי התקשורת האנגלית, המועמד המועדף עליה למשרת המאמן הוא לא אחר מאשר מסימיליאנו אלגרי.

* ליברפול שוקלת ברצינות רבה להגיש הצעה על ורדר ברמן, מילוט ראשיצה. הקוסוברי בן ה-23 יכול לשחק כמעט בכל עמדות ההתקפה וצפוי לעלות כ-33 מיליון ליש"ט. יחד עם זאת, לאלופת אירופה צפויה תחרות עיקשת מצד דורטמונד, שמחזרת אחרי ראשיצה כבר תקופה ארוכה. וולבס, ווסטהאם ואסטון וילה, שבעצמן מעוניינות בו, נראות מחוץ למירוץ כרגע.

* עוד בליברפול: לפי דיווחים בגרמניה ובאנגליה, יורגן קלופ מתכנן להיפגש עם טימו ורנר ברגע שזה יתאפשר (כשההגבלות בשל הקורונה יוסרו) ולנסות לשכנע אותו לעבור לאנפילד. ורנר האריך את חוזהו בר.ב. לייפציג בתנאי שיוכנס אליו סעיף שחרור נמוך. למרות שהסכום לא פורסם, הוא מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד מתכוונת "לפתות את סאול" כדי לרכוש אותו מאתלטיקו מדריד, כך נטען ב"מייל". לקשר בן ה-25 יש חוזה באתלטיקו וסעיף שחרור של 150 מיליון יורו. יונייטד תציע לו 200 אלף ליש"ט לשבוע, במקום ה-115 אלף "בלבד" שהוא מקבל כיום במדריד, אבל השדים האדומים מוכנים לשלם עבורו לא יותר מ-70 מיליון ליש"ט.

עוד בוואלה!

מנכ"ל מילאן לשעבר חושף סיפורים עסיסיים: אוכל מורעל, שופטים מפוקפקים וריאל מדריד

לכתבה המלאה

* בורוסיה דורטמונד רוצה להשאיר את אשרף חכימי, המגן הימני המוערך, שמושל מריאל מדריד. השאלה היא מה ריאל תעשה - האם תשאיל אותו שוב או האם תמכור אותו, או אולי תשתמש בו כקלף במסגרת עסקת ארלינג הולאנד, כך טוענים ב"אס".

* עם זאת, "בילד" הגרמני מפרסם בשורה מאכזבת עבור ריאל ומנצ'סטר יונייטד שלכאורה מעוניינות בהולאנד: סעיף השחרור שלו (המוערך ב-70 מיליון יורו) ייכנס לתוקף רק בשנת 2022 ולא יהיה תקף לשתי העונות הראשונות שלו.

* בשבוע שעבר סוכנו של קוטיניו טען שהברזילאי רוצה לחזור לפרמיירליג, הליגה שבה הצטיין כל כך לפני הקדנציות המאכזבות שלו בברצלונה ובאיירן מינכן. "סאן" טוען כי הקבוצות שמעוניינות בו הן צ'לסי וארסנל. ב"אל מונדו דפורטיבו" הוסיפו שאחת האפשרויות הן עסקת חליפין במסגרתה קוטיניו יעבור לסטמפורד ברידג' ואנגולו קאנטה יעשה את הדרך ההפוכה.

* וגם: גואנגז'ו אברגראנדה מהליגה הסינית הודיעה לשחקן הקבוצה יו הנצ'או בן ה-33 שהוא משוחרר לאלתר מהקבוצה אחרי שצולם מנסה לזייף את לוחית הרישוי שלו ומשנה את אחת האותיות. כמו כן הוא נקנס על ידי המשטרה ב-700 דולר ועליו להיות במעצר בית 15 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully