וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נזהרת: "קבוצות עושות מהלכים ולוקחות סיכון משמעותי"

14.4.2020 / 11:00

הצהובים ינסו לאמוד את נזקי הקורונה על התקציב העתידי וימתינו עם מהלכים על שחקנים לעונה הבאה. במקביל מחכה האלופה להוראות מצד היורוליג על חזרה אפשרית: "זה כנראה לא עניין של שבועות"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

למעלה מחודש עבר מאז הודיעו ביורוליג על הפסקת המשחקים בגלל מגפת הקורונה, והחזרה עדיין לא נראית באופק. בישיבה האחרונה שנערכה הודיעו בארגון שימשיכו לבחון אפשרויות כיצד לשוב לשחק בהתאם לכל הוראות הבריאות, אולם לאחר מכן החלו דיווחים על בחינת קיום כל המשחקים בעיר אחת במשך חמישה שבועות, דיווחים שהביאו איתם מתנגדים ותומכים.

במכבי תל אביב ממשיכים לחכות לעדכון, כאשר חלק שחקניה הזרים לא נמצאים בארץ. כעת שוהים בישראל דני אבדיה, יובל זוסמן, ג'ייק כהן, ג'ון דיבתולומאו, אמארה סטודמאייר, אותלו האנטר ואנג'לו קלויארו. גם המאמן יאניס ספרופולוס ומשפחתו בתל אביב, מחכים להודעה כלשהי מצד הארגון או מנהלת הליגה.

"ההרגשה היא כי יהיה קשה לחזור, אבל בסופו של דבר כולם מחויבים פה לחוזים ואם יגידו שהוחלט לבצע משהו, הוא יבוצע", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אמש (שני). "כרגע, המגפה עוד רחוקה מלהסתיים באירופה, וזה לא עניין של ימים עד שנחזור, כנראה שגם לא עניין של שבועות".

במכבי תל אביב מסרבים להעריך כלפי חוץ כמה ייפגע תקציב הקבוצה לקראת העונה הבאה בשל מגפת הקורונה, אך ברור שמדובר בעשרות מיליוני שקלים שיקוצצו. במקביל, במועדון מחויבים להחלטת היורוליג ולסיכום שלהם עם ארגון השחקנים של המפעל על גובה הקיצוץ בשכר שעדיין לא שולם לשחקנים, כשהכיוון המסתמן הוא קיצוץ של בין 20 ל-30 אחוזים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
לאט לאט. ספרופולוס והשחקנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

בקבוצה אמנם לא אהבו את ההתעסקות של התקשורת בתקופה האחרונה בשחקנים שעשויים להצטרף ובשמות שנקשרו, ובעוד בתוך המועדון הודו כי קיימת רשימת מועמדים, כמו בכל שנה, כרגע הכל מוקפא שיתברר כמה חמורה תהיה הפגיעה בתקציב. במקביל, הופתעו הצהובים לקרוא על המהלך של צסק"א מוסקבה שסגרה על פי דיווחים עם ניקולה מילוטינוב על חוזה של שלושה מיליון דולר לשלוש שנים: "לדבר עכשיו על שחקנים לעונה הבאה לא יהיה נכון, ולא אחראי. עוד לפני הקורונה החלו שמועות על שחקנים כאלה ואחרים, אבל אנחנו נמצאים במצב אחר. כשאנחנו שומעים על קבוצות שעושות מהלכים, זה נראה לנו מוזר מאוד, הם לוקחים סיכון משמעותי".

כזכור, לקראת העונה הבאה חתומים במועדון סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, יובל זוסמן, טאריק בלאק, עומרי כספי ואלייז'ה בריאנט, שעל פי פרסומים השבוע מעורר עניין בניו אורלינס. על טיילר דורסי יש לצהובים אופציה, אך הוא אמור לנסות ולממש את אופציית ה-NBA, כשגם על סנדי כהן, ונייט וולטרס יש למכבי תל אביב אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully