וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "מוריניו דוחף את הארי קיין לריאל מדריד", ברצלונה רוצה את אלכסנדר איסק

חלוץ טוטנהאם רוצה לעזוב, המאמן רוצה שזה לא יהיה ליריבה מהפרמיירליג. הסוכן של ואן דה ביק שולח רמזים. אם ברצלונה לא תצליח להנחית את לאוטרו מרטינס, היא עשויה לפנות לסוסיאדד. קשיים במו"מ של באיירן מינכן עם נוייר, ליברפות מפנטזת על אמבפה

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

הארי קיין שחקן טוטנהאם עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
אם לא אצלנו, אז לא באנגליה. קיין ומוריניו/רויטרס

* מסתמן שהארי קיין יהיה השם הכי לוהט של חלון ההעברות, אם וכאשר יתקיים. באנגליה ממשיכים לטעון שהחלוץ רוצה לעזוב את טוטנהאם ולעבור לקבוצה עם שאיפות גדולות יותר, כשהדיווח האחרון הוא שמאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו כבר השלים עם העובדה שהתרנגולים ייאלצו למכור את כוכבם הגדול, אבל גורש מהיו"ר דניאל לוי לא למכור אותו ליריבות מהפרמיירליג. לאור זאצ, לנוכח מחירו הגבוה, הקבוצות היחידות שמוזכרות כמועמדות לרכוש אותן הן פריס סן ז'רמן וריאל מדריד.

* למרות הדיווחים לפיהם כוכב אייאקס דוני ואן דה ביק כבר סגור בריאל מדריד, סוכנו מבהיר: "יש בו עניין כבר הרבה זמן מהרבה מועדונים. כולן בתמונה. נראה מה ייצא בשבועות הקרובים. בכל קבוצה המצב משתנה ונראה מה יהיה. אל תשכחו, טוב לו באייאקס, זה לא עונש עבורו להישאר שם. היא תמיד הייתה אדיבה אליו, ומוכנה לשחרר אותו. הסכומים שהם מבקשים ריאליים. אני לא צופה בעיות".

* "ל'אקיפ" טוען: אם יובנטוס, פריס סן ז'רמן או ריאל מדריד מעוניינות לקנות את אנגולו קאנטה מצ'לסי - הן יצטרכו לשלם עליו 70 מיליון יורו.

אנטוניו קסאנו טוען: "ז'ואאו פליקס? לשלם 120 מיליון יורו על שחקן שהייתה לו עונה אחת טובה בבנפיקה נשמע יותר מדי. אבל לפליקס יש את ז'ורז'ה מנדס כסוכן, ויש דברים שעושים את ההבדל".

עוד בוואלה!

דיווח בספרד: פרדראג ראיקוביץ' "ברשימה של מונצ'י" ומועמד לסביליה

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אתם יכולים לדמיין אותו לצד סלאח ופירמינו? אמבפה/רויטרס

* בספרד טוענים שברצלונה סימנה תכנית חלופית למקרה שלא תצליח לרכוש את לאוטרו מרטינס מאינטר: אלכסנדר איסק, אחת מהפתעות העונה, שכבש העונה 14 שערים ב-34 משחקים במדי ריאל סוסיאדד. לחלוץ בן ה-20 יש סעיף שחרור של 70 מיליון יורו, אולם לדורטמונד, ממנה נרכש, זכות ראשונים עליו.

* צ'לסי וטוטנהאם הן שתיים מהקבוצות שעוקבות אחר שוער אייאקס אנדרה אונאנה. גם ברצלונה ופריס סן ז'רמן הוזכרו בהקשרו בעבר.

* על פי "קיקר", ישנם פערים בין מנואל נוייר ובאיירן מינכן, ועל כן השוער עלול לעזוב בקיץ הבא.

* ב"סאן" טוענים שליברפול תבצע מהלך סנסציוני ותנסה לצרף את קיליאן אמבפה - אם תאבד את סאדיו מאנה. ריאל מדריד עשויה לנסות לרכוש את הכוכב הסנגלי תמורת 150 מיליון ליש"ט, בהם תשתמש אלופת אירופה היוצאת כדי לנסות ולשכנע את פריס סן ז'רמן.

* על פי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ אחר כוכב ולנסיה פראן טורס, בו מעוניינות גם יובנטוס ובורוסיה דורטמונד.

* באיטליה טוענים שאינטר עשויה לבקש מברצלונה את אנטואן גריזמן בתמורה ללאוטרו מרטינס. סעיף השחרור של הכוכב הארגנטינאי עומד על 111 מיליון יורו, בעוד הקטלאנים רכשו את שחקן נבחרת צרפת מאתלטיקו מדריד ב-120 מיליון יורו.

ב"דיילי סטאר" מדווחים שריאל מדריד מוכנה להיאבק עם מנצ'סטר יונייטד על ג'יידון סאנצ'ו, ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד.

אלפונס אראולה שוער ריאל מדריד עם מרסלו. רויטרס
ריאל מדריד לא מתכוונת להשאיר אותו. אראולה/רויטרס

* ב"פראנס פוטבול" דיווחו אתמול שריאל מדריד ביררה את העלויות של פייר אמריק אובמיאנג, אבל גורם בסביבת ארסנל אמר: "כובש סדרתי כמוהו מוערך ב-50 מיליון יורו בגלל שהעונה הבאה היא האחרונה בחוזהו. יחד עם זאת, אני בטוח שארסנל תעשה הכל כדי להשאיר אותו. היא תנסה למכור את אלכסנדר לקאזט ולצרף שחקן ברמה עולמית שישחק לצד אובמיאנג".

* אלפונס אראולה כנראה לא ימשיך בריאל מדריד שתוותר את אופציית הרכישה שלו, אבל הוא לא מתכוון להישאר בפריס סן ז'רמן כשוער שני. אשתו של השוער מאוד רוצה לעבור לגור בלונדון ונראה שהוא ינסה למצוא קבוצה באנגליה, שתסכים לרכוש אותו מאלופת צרפת.

* אדם ללאנה שממעט לשחק בליברפול העונה, צפוי לעזוב את אנפילד בחלון ההעברות הבא. ברנדן רוג'רס רוצה לצרף אותו ללסטר סיטי, אחרי שהוא היה זה שאימן את ליברפול כשהקשר נרכש מסאות'מהפטון.

* באיטליה ממשיכים לדווח שרומא תגיש לארסנל הצעה על הנריך מחיטריאן בקיץ. הארמני מושאל לג'אלורוסי ונראה טוב מאוד בסרייה A. לפי הדיווחים, רומא תקציב לרכישה שלו 22 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully