וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ברצלונה מציעה את דמבלה ב-60 מיליון יורו - אבל אין קופצות

שחקן הכנף הפצוע לא אטרקטיבי למרות שהוצע "במחיר מציאה", נלסון סמדו "תקוע", למפארד מצית את הדמיון של אוהדי צ'לסי

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

תורגן הזאר שחקן בורוסיה דורטמונד מול דייגו גודין שחקן אינטר. GettyImages
לא הסתדר עם השיטה. דייגו גודין/GettyImages

* על פי "מארקה", ברצלונה מציעה את עוסמאן דמבלה הפצוע לקבוצות אחרות ביבשת "במחיר מציאה" של 60 מיליון יורו - אולם לא מצאה אף קבוצה שמעוניינת לשלם עליו סכום כזה. לאחרונה נפגשו ראשי הקבוצה עם נציגיו של שחקן הכנף הצרפתי השברירי והבהירו לו כי אחת האפשרויות הן שיימכר בקיץ.

* במקביל, גם עתידו של נלסון סמדו בברצלונה לא ברור. המגן הימני חתום לשנתיים נוספות במועדון אבל השיחות על הארכת חוזהו עד 2025 הגיעו למבוי סתום על רקע משבר הקורונה. על פי "מארקה", ברצלונה לא שוללת את האפשרות שיימכר בקיץ.

* פרנק למפארד הצית את הדמיון של אוהדי צ'לסי כשטען ש"יש לנו תוכניות רכש מפורטות". על פי דיווחים, הבלוז שריצו עד לא מזמן עונש איסור העברות בעקבות חוקי הפייר-פליי, מעוניינים בג'יידון סאנצ'ו, מוסא דמבלה ודקלן רייס.

עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
מי רוצה שחקן כישרוני אך פציע? עוסמאן דמבלה/רויטרס

* ריאל מדריד ממשיכה לסמן כישרונות צעירים ועל פי התקשורת הספרדית התבייתה על צמד בני ה-17 של פריס סן ז'רמן, טאנגי קואסי ועדיל עאושיש שכבר שיחקו העונה במדי אלופת צרפת. גם ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ור.ב. לייפציג הוזכרו כמועמדות לצרף את קואסי.

* אחרי הדיווחים על שיחות שמנהל ז'ורז'ה מנדש עם מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס בעניינו של חאמס רודריגס, כעת טוענים באיטליה שמי שמנהלת מגעים מתקדמים עם הקשר הקולומביאני היא דווקא אברטון. קרלו אנצ'לוטי רצה מאוד להביא את חאמס לנאפולי בקיץ, אז אולי הפעם יצליח לעשות את זה.

* דייגו גודין צפוי לעזוב את אינטר בקיץ אחרי עונה אחת בלבד, וזאת לאור חוסר ההתאמה שלו למערך שלושת הבלמים של אנטוניו קונטה. הבלם האורוגוואי בן ה-34, שהצטיין בשנותיו באתלטיקו מדריד, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, כך על פי "טוטוספורט".

* סימון קיאר, קפטן נבחרת דנמרק שהצטרף למילאן בינואר כמושאל מסביליה והתאקלם היטב בקבוצה, אמר: "החלום שלי הוא להישאר במילאן, וכשיגיע הרגע גם נדבר על כך עם המועדון. אעשה הכול כדי לשכנע אותם לממש את אופציית הרכישה".

* בעקבות לחץ האוהדים וההאשטאג "ממפיס נשאר בליון", נשיא המועדון ז'אן מישל אולאס הגיב בטוויטר: "אני מקווה מאוד שממפיס דפאי יישאר חלק ממשפחת ליון עוד זמן רב. אני באמת אעשה הכול בשביל זה, גם ממפיס יודע. אני סומך עליו".

* חלוץ העבר דארן בנט טען כי ג'ק גריליש, קפטן אסטון וילה שכבש העונה שישה שערים ובישל עוד שבעה, לוטש עיניים לעבר מנצ'סטר יונייטד. "אני חושב שגם מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם רוצות אותו, אבל לדעתי יונייטד בטופ מבחינתו", אמר בנט.

שער "ספורט": "לאוטרו מרטינס קרוב מאוד לברצלונה". צילום מסך, עיבוד תמונה
"ספורט": לאוטרו קרוב מאוד/עיבוד תמונה, צילום מסך
"מארקה" מדווח על מעבר של אמבפה, הולאנד, בעתיד לריאל מדריד". מתוך "מארקה", צילום מסך
"מארקה": קודם הולאנד, אחר כך אמבפה/צילום מסך, מתוך "מארקה"

* על שער "ספורט" הקטלאני היום מתנוססת הכותרת "לאוטרו מרטינס קרוב מאוד", כשבעיתון מצטטים את אחד מסוכניו של החלוץ הארגנטינאי, סרחיו סראטה, שאומר: "יש סיכוי גבוה שלאוטרו מרטינס יעבור לברצלונה", כשהאלופה הספרדית כבר החלה בשיחות עם אינטר.

* "דיילי מייל" ממשיכים להתעקש - הארי קיין למנצ'סטר יונייטד זו אפשרות ריאלית. אתמול דווח ב"מייל" שטוטנהאם תדרוש 200 מיליון ליש"ט על החלוץ, בהבנה שהסכום הזה יושיע אותה כלכלית בעת המשבר הגדול. היום הם טוענים ש"קיין לא פוסל את האפשרות לעבור ליונייטד, כשבשיחות פרטיות אמר שהוא בוחן אפשרות לעזוב לקבוצה שתוכל לזכות בתארים". עם זאת, "טיימס" מדווח היום ש"טוטנהאם לא תאפשר למנצ'סטר יונייטד לפנות להארי קיין ותדחה כל הצעה כי היא לא מוכנה למכור את הכוכב הכי גדול שלה ליריבה שלה".

יש לציין כי רק לאחרונה יו"ר טוטנהאם דניאל לוי אמר על השמועות על רקע הקורונה: "אני קורא דיווחים על חלון ההעברות כאילו לא קרה שום דבר. אנשים צריכים להתעורר ולהבין את חוסר הנורמליות בכל מה שקורה מסביבנו".

* "מארקה" מדווח הבוקר: "התוכניות הגדולות של ריאל מדריד להתקפה - הולאנד ב-2020 ואמבפה ב-2021". על פי גורמים במועדון זה "קשה אבל לא בלתי אפשרי". ריאל מבינה שבקיץ הקרוב לאמבפה אין אפשרות לעזוב את פריס סן ז'רמן, לאור ההתעקשות של הקטארים, ולכן בינתיים תשקיע בנורבגי הצעיר - על רקע האכזבה מלוקה יוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully