וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלוקה ויאלי ניצח את מחלת הסרטן: "עכשיו אוכל להביט במראה"

כדורגלן העבר סיפר על הטיפולים ("קשה אפילו לאדם קשוח כמוני") והתייחס גם לקורונה: "המשבר יותיר על איטליה צלקות ענק"

צילום וידאו: רויטרס

כדורגלן העבר האיטלקי, ג'אנלוקה ויאלי, סיפק ריאיון כמעט פילוסופי ל"לה רפובליקה" ובו סיפר שהחלים ממחלת הסרטן. מלבד ההתמודדות עם המחלה, ויאלי בן ה-55 סיפק גם את נקודת המבט שלו על נגיף הקורונה שהכה באיטליה בחריפות.

"בדצמבר סיימתי 17 חודשים של טיפולי כימותרפיה. זה היה קשה מאוד, אפילו בשביל מישהו קשוח כמוני", סיפר חלוץ העבר שזכה באליפויות עם סמפדוריה ויובנטוס, ובגביע האנגלי עם צ'לסי, "הבדיקות האחרונות לא הראו שום סימן למחלה. עכשיו אני יכול להביט שוב במראה, לראות את השיער צומח, לא לצייר גבות עם עיפרון איפור".

כדורגלן ומאמן העבר, ג'אנלוקה ויאלי. GettyImages
"לא מאבק, אלא מסע". ויאלי/GettyImages

על הקורונה אמר ויאלי: "כל האנשים הללו שמגיעים לבית החולים ומתים לבד, בלי להיפרד מקרוביהם... וההלוויות השוממות שלהם - זה פשוט נורא. המשבר הזה יותיר על איטליה צלקות ענקיות. מבחינה רגשית, מורלית ופיננסית".

שחקן העבר שלבש את מדי נבחרת איטליה 59 פעמים וכבש במדיה 16 שערים, הוסיף: "המקרה שלי לא היה מאבק, אלא מסע. הזדמנות למבט פנימי. הייתי שמח לעשות אותו בלי המחלה, אבל זה קרה ואני מנסה להוציא את המירב. אתה נלחם בפחד למות ומבין מה הם הדברים החשובים ואלו שאתה באמת אוהב".

"כשהכדורגל והספורט יחזרו, זה יהיה נפלא. האמוציות והזיכרונות יעזרו לנו לשוב לחיינו הקודמים. אבל אני מקווה שהאחווה והסולידריות יישארו בעתיד ואפילו יתרחבו. שנמשיך לתמוך בעובדים במערכת הבריאות. אסור לנו לשכוח אותם כשזה ייגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully