וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בפיפ"א יוזמים חלון העברות שלישי, איטליה ללא קהל עד 2021?

הרגולטור של פיפ"א האריך כי יהיה חלון נוסף בעקבות המשבר. על פי "מדיהסט", לממשלת איטליה אין כוונה לאפשר נוכחות אוהדים במגרשים גם אם הספורט יחודש השנה

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

כדורגל

ג'יימס קיצינג', המשמש כרגולטור של פיפ"א, העריך היום בראיון לתקשורת הגרמנית כי "בעונה הבאה יהיה חלון העברות שלישי". כזכור, פיפ"א כבר הודיעה בשבוע שעבר כי חוזי השחקנים יוארכו אוטומטית (מעבר ל-30 ביוני) במטרה להשלים את העונה הנוכחית וגם חלון ההעברות של הקיץ יוזז בעקבות משבר הקורונה, ולטענת קיצ'ינג חלון נוסף, לצד חלון הקיץ וחלון חודש ינואר, יאפשר לקבוצות גמישות יתרה בבניית הסגלים.

* על פי מסמך ממשלתי שדלף ופורסם ב"מדיהסט", באיטליה מתכננים לקיים את כל אירועי הספורט עד תחילת 2021 ללא קהל. בתוכנית נערכים לאפשרות שבחלק מהמקומות לא ניתן יהיה לשחק, למשל בחבל לומברדיה, ואז המשחקים יועברו למגרשים נייטרלים. צעד כזה כמובן יוביל להפסדים כספיים של עשרות מיליוני יורו בקרב קבוצות הסרייה A בכדורגל ולעלול להוביל לסגירת מועדונים בכדורסל האיטלקי.

* בזמן שבאיטליה מנסים למצוא דרך להחזיר את הליגה לפעילות בסוף מאי, גם אם תהיה ללא קהל, מאסימו צ'לינו ממשיך להתנגד ומבהיר: "אני פשוט לא אתן לקבוצה שלי לשחק". ברשיה של צ'לינו נמצאת במקום האחרון בסרייה A, והבעלים שידוע בפרובוקציות שלו טען שהפעם הוא רציני: "זו לא הפרובוקציה הרגילה. הם יכולים להפחית נקודות אם ירצו, אני אקח על זה אחריות. מדברים על חזרה? ברצינות, שיבואו לעשות סיבוב בברשיה ויראו מה קורה כאן".

* שחקן באיירן מינכן לוקאס הרננדז לא רואה כיצד ניתן יהיה לסיים את ליגת האלופות העונה: "יהיה קשה מאוד לדחוס את הכל. ליגת האלופות מפגישה את כל המדינות שהכי הושפעו מהנגיף, יהיה קשה להוציא את כולם מבידוד ולטוס לאיטליה, ספרד, אנגליה או צרפת. חייבים להיות מציאותיים. אני חושב שזה יהיה בלתי אפשרי לסיים את ליגת האלופות כרגע, בעיקר אם העדיפות היא לסיים את הליגות המקומיות".

* מאמן ססואולו רוברטו דה זרבי מתכונן לתכנית של הסריה A - לחזור לשחק בסוף מאי, ולסיים את העונה ב-12 ביולי. "בדרך כלל לקבוצות יש מחנה אימונים של חודש וחצי, ואז הן משחקות פעם בשבוע", אמר. "הפעם, נשחק כל שלושה ימים. הדבר ההגיוני לעשות יהיה לחלק את הקבוצה לשתי קבוצות, כדי שהשחקנים לא יתעייפו. עוד הצעה חכמה היא לאפשר חמישה חילופים, כדי למנוע פציעות".

* הנהלת ארסנל הציעה לשחקנים לקצץ במשכורת, אבל לבטל את הקיצוץ אם וכאשר הליגה תחזור והתותחנים יצליחו להעפיל לליגת האלופות. השחקנים לא ששים להסכים, בעיקר משום שהם מדורגים במקום התשיעי בטבלה, מרחק שמונה נקודות מהמקום הרביעי.

* קני דלגליש, שאובחן כחולה בקורונה, שוחרר מבית החולים בו אושפז ביום רביעי וימשיך לבידוד ביתי.

* ריאל סוסיאדד רוצה לחזור לאימונים ביום שלישי הקרוב, כך על פי "מונדו דפורטיבו". ההחלטה תתקבל בכפוף לאישור העירייה.

* באיטליה מעריכים כי הקבוצות ישובו לאימונים ב-4 במאי. הסריה A צפויה לשוב לפעילות ב-31 במאי ולהסתיים עד ה-12 ביולי, כך מעריכים. אם אכן כך יהיה, כל שלושה ימים ייערך משחק בליגה האיטלקית. הגביע, שהגיע עד שלב חצי הגמר, עשוי להידחות לעונה הבאה.

* אודינזה הודיעה על יוזמה חדשה, במסגרתה תספק מצרכים לאוהדיה שמעל גיל 65.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
לא משתגעים על ההצעה. שחקני ארסנל/רויטרס

כדורסל

* מאמן ארמני מילאנו אטורה מסינה תומך בביטול העונה: "יש דברים חשובים יותר מכדורסל. אני לא רואה עוד אופציות מלבד הפסקת העונה, ויהיה קשה לחלק תארים ולהוריד קבוצות. אני חושב שחידוש היורוליג יהיה קשה מאוד. אולי, במצב קצת יותר נורמלי, זה יכול לקרות עוד חודשיים-שלושה, מי יודע".

* בראיון שהעניק במולדתו, ביקר מרקו בלינלי את התנהלותו של רודי גובר, שעל פי דיווחים התייחס בביטול למגפת הקורונה והדביק בין היתר את חברו לקבוצה דונובן מיטשל. "זה נורא", אמר הצלף האיטלקי. "אני מעדיף לא להגיד מה דעתי כדי לא להישמע תקיף מדי, אבל זה היה... כן, זה היה נורא".

* בליגה הספרדית גייסו 143 אלף יורו, שייתרמו לצלב האדום במלחמה נגד נגיף הקורונה.

* רכז העבר חוסה קלדרון, שעובד כעת גם בארגון השחקנים של ה-NBA, טען כי "עדיף לשחק ללא קהל מאשר לא לשחק בכלל. השחקנים יוכלו לעבוד, לטלוויזיה יהיה מה לשדר והמוצר יגיע לאוהדים. זה יעזור אם יהיה קצת כדורסל".

* שחקן ברצלונה פייר אוריולה חשף כי "ביורוליג חושבים לקיים את כל המשחקים באולם אחד ולסיים ככה את העונה, אבל זה מסובך. חבל, היתה לנו שנה טובה, חשבתי שנצליח להגיע לפיינל פור ולהילחם על התואר".

* חברו לנבחרת ספרד ויקטור קלאבר הוסיף: "יש הרבה מאוד חוסר ודאות. אירוע חשוב כמו האולימפיאדה נדחה, אבל כרגע הליגה הספרדית והיורוליג ממשיכים וזה מדאיג אותנו. שוקלים כל מיני אפשרויות שונות".

חוסה קלדרון במדי לוס אנג'לס לייקרס. AP
העיקר לחזור. קלדרון/AP

* טורניר המאסטרס רוג'רס קאפ, שאמור היה להיפתח ב-7 באוגוסט במונטריאול, נדחה בשנה.

* ה-XFL, ליגת הפוטבול האלטרנטיבית שחודשה השנה אחרי שני עשורים כמעט, לא תחזור בגלל הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully