וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל נאלץ להכחיש את הקשר שלו עם ג'ו אקזוטיק

אחרי הצילומים שהראו ששאק פגש את הכוכב המפוקפק של "טייגר קינג", הסדרה שמסעירה את ארצות הברית, ואף קנה ממנו נמרים, הוא נאלץ להבהיר: "ראיתי אותו רק פעם אחת"

צילום מסך

שאקיל אוניל לא ציפה שזה יקרה, אבל בימים האחרונים הוא נאלץ להדוף האשמות על הקשר שלו ל"ג'ו אקזוטיק", גיבור הסדרה "טייגר קינג" שבתקופה האחרונה כובשת את נטפליקס. שאקיל מנסה להתנער מהקשר שלו עם הטיפוס המסוכן, התימהוני והמפוקפק, ומתעקש שהוא פגש אותו רק פעם אחת (או פעמיים) ושהוא מעולם לא קיבל ממנו חיות.

לאחרונה הופיעו תמונות של אוניל מבקר בגן החיות של "ג'ו אקזוטיק", האיש שב-2019 נגזרו עליו 22 שנות מאסר. אוניל אף נשמע מזכיר אותו באחד משידורי ה-NBA שלו, ובסרטון נוסף נראה שאקיל לצד אקזוטיק, מכנה אותי "האיש שלי ג'ו" ואומר "הוא נתן לי את הנמר הזה במתנה" בזמן שהוא מחזיק בגור נמרים.

View this post on Instagram

We miss you America

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on

על פי דיווחים בארה"ב, שאקיל כבר סיפר בעבר שהוא רכש שני גורי נמרים בזמן ששיחק במיאמי - מה שהעלה שאלות בנוגע להתנהלותו החוקית והמוסרית, על רקע ההתעללות של אקזוטיק בחיות בר. "ראיתי את ג'ו רק פעם אחת", אמר שאק על האיש, שנחשד גם בניסיון לארגן רצח. עוד הוסיף שאקיל כ"כשהגעתי לשם השיער שלו כבר היה גמור, היה לו אייליינר, הוא נראה כמו מישהו מהקרקס... האמת שנהניתי שם, הייתי שם כמה שעות ונרגעתי לצד החיות". לדבריו, "כשאני אומר שקניתי נמרים - זה כי אני תמיד הולך לגני חיות ותורם להם. הנמרים אף פעם לא היו אצלי או בבעלותי". יש לציין כי במהלך השיחה אוניל אמר שהוא למעשה היה "פעמיים" בביקור בגן החיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully