וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "מטופש לחשוב שדני אבדיה יהפוך ללוקה דונצ'יץ'"

התקשורת הניו יורקית עסקה בהרחבה באפשרות שבלאט ינחית את הכישרון של מכבי תל אביב במדיסון סקוור גארדן. מאמן אשדוד צינן את ההתלהבות, סקאוט בליגה טען: "ההייפ סביבו גדול רק בזכות לוקה"

צילום מסך

בווידאו: זה מה שכוכבי ה-NBA עושים בזמן הפגרה

אין שום ספק שהצורך המיידי של הניקס לקראת הדראפט הוא בחירה ברכז, אבל התקשורת הניו יורקית טוענת: דני אבדיה יכול להיות הברקה.

בכתבה נרחבת שפורסמה היום (שני) ב"ניו יורק פוסט", עסקו בהרחבה בסיכויים של הניקס, שאמורים לזכות בבחירה גבוהה בדראפט הקרוב, לקחת את הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב.

"הניקס זקוקים לרכז, אבל רבים מהמומחים טוענים שזהו דראפט מהסוג שצריך לבחור בו את השחקן הכי טוב שאפשר לקבל, בלי קשר לעמדה", ציינו. "אבדיה הוא כישרון ששווה בחירת לוטרי, אין ספק בזה, והוא יוכל למלא צורך מיידי נוסף של הניקס אם יהפוך לסטרץ' 4".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. ברני ארדוב
יש מי שמצנן את ההתלהבות. אבדיה (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

בכתבה צוטט מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג, שטען שעד לא מזמן לא האמין שאבדיה כישרון גדול מספיק כדי להיבחר בבחירה גבוהה כפי שמייעדים לו.

"הוא עשה קפיצה גדולה השנה, ואני מעריך שהוא הולך להיות שחקן NBA לגיטימי אם ימשיך במגמת השיפור שהראה בעשרת החודשים האחרונים. כמה טוב הוא יהיה, זו כבר שאלת אחרת".

גרינברג טוען ש"חייבים להיות סבלניים איתו, אי אפשר לצפות שיגיע ל-NBA ולפתע יהפוך לבשל מספיק כדי לתת לך משהו, אם בכלל. הוא יהפוך לשחקן NBA תוך כמה שנים, אבל מטופש לחשוב שהוא יגיע לליגה ויהיה דונצ'יץ'".

גרינברג הוסיף ואמר ש"אנחנו מדברים כאן על בחור ששיחק 12 דקות למשחק ביורוליג. הוא לא לוקה דונצ'יץ', יותר כמו ג'די עוסמאן מקליבלנד. יש לו שליטה טובה בכדור, הוא יכול לחדור, למסור. יש לו רפרטואר התקפי נחמד, והקליעה תלך ותשתפר כי הוא אחד שעובד קשה. בכל מקרה הוא קלע טוב יותר מג'די עוסמאן".

גרינברג טוען שככל הידוע לו, אחת הקבוצות שהכי מעוניינות באבדיה היא טורונטו - קבוצה שדווקא לא אמורה לקבל בחירה גובהה בדראפט.

"כולם באו לראות אותו השנה. הוא השחקן הכי טוב באירופה בגילו, וההיסטוריה אומרת שאם אתה אחד משני השחקנים הטובים באירופה במחזור כלשהו, בדרך כלל תהפוך לשחקן טוב".

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד. דני מרון
טורונטו הכי מעוניינת? בראד גרינברג (צילום: לירון מולדובן)/דני מרון

בכתבה צוין שדיוויד בלאט עשוי להשפיע על החלטתו של הנשיא החדש של הניקס ליאון רוז, ועשוי לדחוק בו להמר על אבדיה.

כמו כן, צוטטו מנהלים וסקאוטים בליגה בעילום שם. סקאוט של קבוצה מהמערב אמר: "הדראפט הזה מאוד טריקי, כי אין אף הימור בטוח. דני טוב כמו כל אחד מהשמות שמוזכרים כמועמדים ללוטרי. כמה גבוה הוא ייבחר בזמן שלאף קבוצה אין כרגע אפשרות אמיתית לעקוב אחריו מקרוב? קשה לדעת".

סקאוט אחר בליגה טען שההתלהבות הרבה סביב אבדיה נובעת אך ורק מההשוואות שהוצמדו לו לדונצ'יץ'. "הוא סולידי, אבל לא באמת שווה בחירת טופ 6 לדעתי. ב-NBA יש אופנות, והסטטוס של אבדיה טוב הרבה בזכות לוקה. ההצלחה שלו גרמה לכולם לדבר שוב על הכישרונות מאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully