וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שלושה זרים יימכרו, גרסיה או מוחמד עשויים להישאר

14.4.2020 / 9:33

בקבוצה מהבירה מתכוננים לעונה כלכלית לא פשוטה, אך לא ימכרו שחקנים בכל מחיר. כך או כך, שכר השחקנים אמור להיות נמוך מ-20 מיליון שקל ויחייב החלטות קשות. אופיר סער עושה סדר

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים כבר החלו בשיחות כלליות על קיצוצים בכל מחלקות המועדון והקטנת התקציב באופן משמעותי עוד הקיץ. בקבוצה מהבירה יוכלו לקבל הערכה בנוגע להכנסות הצפויות מהעונה הבאה רק לאחר שיידעו אם ומתי תחודש העונה הנוכחית, והאם זה יקרה עם או בלי קהל.

ואילו, כבר עתה ברור כי במועדון יסחבו לא מעט מהתשלומים לעונה הבאה - על מיכאל אוחנה, עלי מוחמד והתחייבויות כלכליות נוספות - ומנגד, ייעשה ניסיון לצמצם משמעותית את הוצאות המנהלה וגם את תקציב מחלקת הנוער, שהגיע השנה לקרוב ל-7 מיליון שקל.

הבעיה של בית"ר ירושלים נמצאת בשכר השחקנים. עלויות המעביד של שמונת השחקנים הבכירים שחתומים לעונה הבאה - דן איינבינדר, עידן ורד, אלירן עטר, חנן ממן, ליוואי גרסיה, אנז' פרדי פלומן, אנטואן קונטה (שהאופציה עליו תמומש) ודיוגו וארדסקה - מגיעות לכ-20 מיליון שקל, כשתקציב שכר השחקנים בתכנון הראשוני לא אמור לעבור את ה-15-18 מיליון שקל. כלומר, שמונה שחקני סגל בלבד, שעלותם גבוהה מכל שכר השחקנים המתוכנן בעונה הבאה.

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים עם ליוואי גרסיה. דני מרון
לא יימכרו במחיר הפסד. מוחמד וגרסיה/דני מרון

בקבוצה רוצים לקצץ לכל הפחות 30 אחוז מהמשכורות בעונה הבאה, אבל גם זה לא יספיק להעמדת התקציב. מעבר לשמונת השחקנים שלעיל, יש עוד סגל שלם שצריך לתקצב. איתמר ניצן, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, אור זהבי, שלום אדרי, שלומי אזולאי, זרים צעירים במקום כאלה שיעזבו - מדובר בעלויות של 6-8 מיליון שקל נוספים שבית"ר ירושלים תצטרך לפנות מהתקציב.

כרגע, התכנון הוא למכור לפחות שלושה זרים מבין גרסיה, מוחמד, פלומן וקונטה. בעוד שעבור קונטה או פלומן גם סכום של 300-500 אלף יורו יספק את המועדון (ביחד עם שכרם, מכירה כזו תחסוך כ-3 מיליון שקל), במקרה של גארסיה ומוחמד, בית"ר תרצה להחזיר את ההשקעה ולא תמהר למכור במחיר הפסד, ועל כן ישנה סבירות שאחד מהשניים יישאר בסופו של דבר. גם אם בקבוצה יצליחו למכור את מוחמד במיליון יורו, ביחד עם שכרו מדובר בחיסכון של מעל 6 מיליון שקל. כך או כך, בית"ר ירושלים מכוונת לעונה פיננסית ואיזון תקציבי לפני הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully