וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח בצל הקורונה: חוגג שיבח את התנהלות שחקני בית"ר, אייל סגל הבהיר - אעזוב כשהמשבר יחלוף

הכדורגל הישראלי נערך לחג במתכונת קצת שונה: מכבי חיפה והפועל תל אביב הרימו כוסית בזום, בעלי בית"ר ונתניה שלחו איחולים עם מסר

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הכושר של מכבי תל אביב בזום

גם הכדורגל הישראלי נערך לחג פסח במתכונת קצת אחרת. את טקס הרמת הכוסית הנהוג בשלל קבוצות בליגת העל החליפו אירועים אחרים, עליהם נדווח בצורה מסודרת ממש כאן.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מסיר את הכובע בפני השחקנים. משה חוגג/ברני ארדוב

חוגג לשחקני בית"ר: "אתם תעודת כבוד עבור המועדון"

בית"ר ירושלים ערכה אימון וירטואלי חגיגי לפני ליל הסדר, שבסיומו הצטרפו לשיחת הועידה הבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש. חוגג אמר לשחקנים: "אני מאוד גאה בדרך שבה ניהלנו את הדיאלוג בנוגע להתאמות השכר בייחוד לנוכח מה שאנחנו רואים שקורה בחלק מהמועדונים האחרים. הרגשתי שיש עם מי לדבר ואתם לא מנותקים מהמציאות וזאת בהחלט תעודת כבוד עבור המועדון. זה חשוב לאוהדים וזה חשוב מאוד למערכת. אז תודה רבה על זה".

איציק ניסנוב הפועל תל אביב. שלומי גבאי
יזכור לשחקנים את ההקרבה גם ברגעים קשים? איציק ניסנוב/שלומי גבאי

ניסנוב לשחקני הפועל תל אביב: "לא נשכח שהלכתם לקראתנו"

גם הפועל תל אביב ערכה את טקס הרמת הכוסית המסורתי בשיחת זום.

הבעלים איציק ניסנוב אמר: "אני רוצה להגיד תודה לכל אנשי המועדון שהלכו לקראת המועדון בתקופה הקשה הזו והבינו את המצב. לא נשכח לכם את זה. כולנו משפחה אחת גדולה, כיף לראות את כולם ככה מחוברים ומגובשים.

גם המאמן ניר קלינגר בירך: "חברים אני רוצה להגיד קודם כל שאני נורא מתגעגע אליכם, מאמין בכל לבי שנחזור לשגרה ונעמוד במשימות שעוד נשארו העונה. מאחל לכם ולכל בני משפחותיכם חג שמח וכשר".

הרמת כוסית וירטואלית של מכבי חיפה לרגל חג הפסח. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, צילום מסך
מרקו מתגעגע. מפגש הזום של מכבי חיפה/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

מרקו בלבול בטקס הוירטואלי של מכבי חיפה: "אתם מקצוענים"

מכבי חיפה קיימה את טקס הרמת הכוסית המסורתי במתכונת מעט שונה, בשיחת ועידה באפליקציית זום בה השתתפו כל השחקנים, הצוות המקצועי, הרפואי והמנהלה.

המאמן מרקו בלבול אמר לשחקנים: "אחרי לא מעט זמן, כולנו מתראים, שחקנים, צוות מקצועי, רפואי, כולם. אומנם דרך מסכים, אבל עדיין כייף לראות את כולכם. התגעגעתי מאוד. מבחינתי הדבר החשוב וההישג הכי גדול בתקופה מאתגרת זו, לראות כמה כולכם מקצועניים, שומרים על עצמכם, תזונה, כושר, הנחיות . בתקופה הזו אני מגלה עוד יותר כמה אתם מקצוענים וממושמעים".

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, משוחח עם האוהדים. ברני ארדוב
התוכניות לא השתנו. אייל סגל/ברני ארדוב

אייל סגל מאחל חג שמח ומבהיר - אעזוב את נתניה עם תום המשבר

בעלי מכבי נתניה אייל סגל פרסם פוסט פייסבוק המיועד לכלל האוהדים, בו הבהיר שמשבר הקורונה לא ישנה את החלטתו לחפש רוכש לקבוצה, כפי שהודיע לפני פרוץ הנגיף.

"ב-2.2.20 בחרתי לשתף את קהל האוהדים בתוכניותי לעתיד, בכוונותי להשאיר את המועדון לאחר ולהתרכז בדור העתיד זה היה רגע לפני ש"מגפה" שינתה את פני העולם, אך מכיוון שבמלחמה כמו במלחמה, שמים הכל בצד ומרכזים את כל הכוחות למיגור האויב, נרתמתי לסייע לעוסקים בדבר, על מנת שבסיום התקופה,מכבי נתניה תשאר מועדון ראוי בצמרת הכדורגל הישראלי", כתב. "ואכן, מכבי נתניה היתה הראשונה לסכם מול השחקנים והצוות המקצועי לשביעות רצון הצדדים, כך מול הספקים השונים, כך יהיה לאורך כל תקופת ההתמודדות במגיפת הקורונה. ובמוצאי הקורונה, נחזור לתוכניותיי המקוריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully