וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יונגר יחכה עד הצהריים, רחמים במאמץ לפשר, השחקנים חלוקים

8.4.2020 / 7:42

נאמן הפועל באר שבע עדיין רוצה להגיע להסכם קיצוץ עם שבעת השחקנים שמחזיקים בחוזה משכורת על חודש יוני. המנכ"ל לוחץ על סוכניהם, אולם חלקם משוכנע: יונגר לא נוהג ביושר. תמונת מצב

AP

בווידאו: פרק מהסדרה "תלויים" על הקשיים הכלכליים של כדורגלנים אחרי פרישה

נאמן הפועל באר שבע יצחק יונגר מתכוון לתת סיכוי להסכם מול שבעת שחקני הפועל באר שבע המחזיקים בחוזיהם משכורות על חודש יוני עד השעה 14:00 היום (רביעי). במידה שהבוקר לא יסכימו שבעת השחקנים לחתום על קיצוץ של 40 אחוז בשכרם בחודש יוני, הנאמן יעביר להם משכורות עבור 18 ימי עבודה בחודש מארס ואת היתר הם יצטרכו לדרוש מביטוח לאומי.

שבעת השחקנים להם יש בחוזה שכר עבור חודש יוני הם בן שהר, רמזי ספורי, דוד קלטינס, עמית ביטון, נאור סבג והזרים ארנסטס שטקוס ומיגל ויטור. אמש כבר הסכימו כמה מהשחקנים להצעה לקצץ 40 אחוז בחודש יוני על מנת שכל השחקנים לא יוצאו לחל"ת, אך כאמור עדיין אין הסכמה מלאה ומנכ"ל הקבוצה אסי רחמים שמאוד רוצה לסיים את הפרשה בצורה סבירה ולא להוציא את השחקנים ללשכת התעסוקה, ינסה גם הבוקר באמצעות הסוכנים של השחקנים לסגור את הסיפור עם הקיצוץ.

השחקנים הבהירו אמש כי הם רוצים לראות הבוקר את טיוטת המסמך מאחר שהם בטוחים כי הנאמן לא נהג איתם ביושר כאשר כבר סיכם עימם על קיצוץ עבור מארס, אפריל ומאי, ורק בהמשך החליט שהוא רוצה גם את יוני.

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, בן שהר. קובי אליהו
ההסכם ייחתם בסופו של דבר? בן שהר ומיגל ויטור, שניים משבעת השחקנים המדוברים/קובי אליהו

גם הנאמן מעוניין בקיצוץ מסודר ורואה בחל"ת מוצא אחרון מאחר שהפועל באר שבע תסתכן בתביעות מצד השחקנים הזרים שלא אמורים לקבל יותר מ-9,990 שקל מהנאמן והם לבטח יגישו תביעות לפיפ"א. גם מי שפצוע יעמוד על כך שהוא לא יכול לצאת לחל"ת ויפנה לערכאות משפטיות. מעבר לכך קיים צפי לחזרה לאימונים במנהלת הליגות בתוך שלושה שבועות ויונגר מבין שהוא צריך קיצוץ בהסכמה ולא מלחמה, כי בסופו של דבר יש מועדון ויש אוהדים ומתישהו הפועל באר שבע תצטרך לחזור לשחק.

שחקן בהפועל באר שבע לו יש חוזה עד סוף חודש מאי והוא למעשה תלוי בשבעת השחקנים כדי לא להיות מובל לחל"ת, הבין אמש את חבריו שלא מוכנים להתחייב על יוני ואמר: "הרי כולם אומרים שגם בחודש יוני, יולי וכל העונה הבאה השחקנים יצטרכו לקצץ בכל הקבוצות. אז אם זה כך, מה הבעיה של הנאמן להסתפק בקיצוץ עד חודש מאי כולל כי לפי הצפי אנחנו נשב שוב ביוני כדי לעבור מסכת קיצוצים חדשה? מה ההתעקשות לקצץ דווקא עכשיו את חודש יוני לחלק מהשחקנים, אם בסוף כולם יקצצו ביוני?".

היום יקבלו אנשי הצוות המקצועי את משכורות חודש מארס המקוצצות. כזכור, יוסי אבוקסיס הגיע לסיכום על קיצוץ של 36 אחוז. אנשי הצוות שלו שמשתכרים פחות בהרבה יקצצו 25 אחוז. ברק בכר שמקבל את חוזהו מאלונה ברקת מאז שעזב יקבל היום את משכורתו מקוצצת ב-30 אחוז על פי מה שהסכים לפני שבועיים כשברקת הציעה את תכנית הקיצוץ הראשונה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully