וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: התקדמות במו"מ. המטרה - לחתום על הסכם הקיצוץ לפני החג

7.4.2020 / 21:29

בבירת הנגב עושים מאמצים כבירים להימנע מהוצאת השחקנים לחל"ת בערב החג: "רוצים לצאת בהודעה משותפת ולתת תקווה למועדון"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

מאמצים גדולים היום (שלישי) לסיים בהפועל באר שבע את סאגת הקיצוץ הבלתי נגמרת על מנת לא לשלוח רשמית את השחקנים מחר, בערב החג, לחל"ת. המחלוקת על גובה הקיצוץ בחודש יוני שהינה רלוונטית רק לשבעה שחקנים שמחזיקים בחוזים לחודש יוני, היא זו שמונעת את החתימה של כל השחקנים על הסכם הקיצוץ מול הנאמן עורך הדין יצחק יונגר.

לאורך כל היום מנהל מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים שיחות עם השחקנים שיש להם חוזים לחודש יוני ולא מוכנים לקצץ 50 אחוז על פי דרישת הנאמן. גם סוכני השחקנים מעורבים והערב נרשמה איזושהי התקדמות לקראת האפשרות שאכן מחר בבוקר יסכימו השחקנים לקיצוץ אם כי עבור חודש יוני הוא יהיה בגובה של 40 אחוז בלבד.

אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מנסה לפשר. רחמים/לירון מולדובן

כזכור, השחקנים הסכימו לקיצוץ של 25 אחוז על מארס, 50 אחוז על אפריל ו-50 אחוז על מאי אבל מי שמחזיק גם בהסכם שלו שכר ביוני טען כי הנאמן לא ביקש 50 אחוז רק ביוני אלא נזכר בכך מאוחר. אם השחקנים יסכימו לקיצוץ של 40 אחוז ביוני, הנאמן יקבל את הסכם הפשרה, לא יוציא את השחקנים לחל"ת ויעביר להם מחר משכורות עבור 24 ימי עבודה ולא עבור 18 אם הוא מוציא את לחל"ת.

כפי שהדברים נראים, ההסכם צפוי להיחתם הלילה או מחר בבוקר. "חשוב להפועל באר שבע לא להתעסק בחל"ת", אמר הערב גורם במועדון. "מחר בערב החג לצאת בהודעה משותפת על הסכם קיצוץ ולתת קצת תקווה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully