וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת נפרדה מהפועל באר שבע: "איבדתי את חדר ההלבשה"

12.4.2020 / 9:18

למרות שהשחקנים הסכימו למתווה שלה, הבעלים הודיעה: "אני עדיין מתקשה להתגבר על מה שהלך לאיבוד - הלב והנשמה". ברקת תתרום 5 מיליון שקל לעונה הבאה ותחפש רוכש. הנאמן והדירקטוריון יגבשו תכנית להכנת הקבוצה לעונה הבאה תוך איזון תקציבי

באדיבות הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) רשמית על עזיבתה של אלונה ברקת: "הנאמן יצחק יונגר יקבל ייפוי כוח לנהל את הקבוצה עד תום העונה ולאחר מכן ביחד עם דירקטוריון עצמאי שימונה מתחילת העונה הבאה ועד למציאת רוכש. הנאמן והדירקטוריון יגבשו תכנית להכנת הקבוצה לעונה הבאה תוך איזון תקציבי, באופן שיאפשר את מכירת הזכויות לרוכש החדש. בכפוף ליישום תכנית תקציבית מאוזנת, ברקת תיתן תרומה כספית חד פעמית של 5 מיליון שקל".

בפוסט שפרסמה כתבה אלונה ברקת: "חשוב לי להבהיר שלא החלטתי את מה שהחלטתי כדי לכופף את הידיים של אף אחד. נתתי הצעה שהייתה מהנדיבות בליגה ובמשק בכלל ובדרך הבנתי ברגע אחד את מה שהיה עלי להבין הרבה קודם - שאיבדתי את חדר ההלבשה.

"אני ציפיתי שהשחקנים יתנו בי אמון ויבינו שאני פועלת לטובת המועדון ולטובתם האישית. הם בחרו אחרת וזו זכותם. בשבוע שעבר קיבלתי מסמך רשמי עם חתימות של השחקנים על מתווה החרום שהצעתי כדי לצלוח את משבר הקורונה. אני מאוד מעריכה את הצעד הזה אבל עדיין מתקשה להתגבר על מה שהלך לאיבוד - הלב והנשמה".

ברקת הודתה לשחקנים, למאמנים, לעובדים, לראשי עיריית באר שבע ולאוהדים: "אני יודעת שאתם האוהדים תמשיכו לתמוך במועדון ביתר שאת כדי שהפועל באר שבע תדע ימים יפים גם בעתיד. אני אוהבת אתכם מכל לבי ותמיד תישארו עבורי עמוק בנשמה בכל אשר אפנה".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע בהודעת הפרישה של מאור מליקסון. דני מרון
תיתן תרומה כספית חד פעמית של 5 מיליון שקל. ברקת/דני מרון
דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע עם בן שהר, עמית ביטון. סוכנות ג'יני
בשורה מאכזבת. באר שבע/סוכנות ג'יני

שחקני הפועל באר שבע ייפגשו בחודש הקרוב עם הנאמן של המועדון, עורך הדין יצחק יונגר, ויסכמו מולו על קיצוץ אישי לעונה הבאה. בניגוד להסכם הקבוצתי שהושג אמש (ראשון) לעונה הזו ובניגוד למה שאלונה ברקת דרשה עד סוף העונה הבאה מכל השחקנים יחד (קיצוץ של 30 אחוז), יקיים יונגר פגישה אישית עם כל שחקן במטרה להגיע איתו להבנות על קיצוץ בעונה הבאה. זו ההחלטה שהגיעו אליה אתמול הנאמן והשחקנים בתום הפגישה שנערכה במשרדו.

הקיצוץ האישי היה משהו שהשחקנים רצו וגם הנאמן העדיף כך, שכן כל שחקן נמצא בסטטוס אחר במועדון. אם לא תהיה הסכמה עם השחקנים על קיצוץ פרטני, ינסו במועדון דרך אחרת אבל המטרה היא להעמיד בעונה הבאה קבוצה טובה עם מרבית השחקנים שמחזיקים בחוזים לעונה נוספת, במשכורות נמוכות ביחס שיש להם העונה, כאלו שיאפשרו לנאמן להפעיל את הפועל באר שבע גם אם היא תהיה בסופו של דבר ללא אלונה ברקת וגם אם לא יימצא רוכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully