וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה יעלו לדיון: הקפאת עולות ויורדות, סיום ללא אלופה

12.4.2020 / 23:04

הדירקטוריון לא צפוי להודיע בשבוע הבא על תום העונה, אך עשוי להכין אלטרנטיבה למקרה שהליגה לא תוכל להגיע לסיומה

צילום מסך

מנהלת ליגת העל בכדורסל צפויה לערוך בשבוע הבא שיחה בין חברי הדירקטוריון השונים כדי לבדוק האם ניתן להתקדם לעבר החלטה על סיום הליגה או מועד אפשרי של חזרה לפעילות. במקביל, בימים האחרונים נערכים שיחות בין חברי הדירקטוריון כדי לנסות ולגבש מתווים מסוימים או להעלות הצעות.

על פי מידע שהגיע לוואלה! ספורט, בשבוע הבא לא צפויה להתקבל הכרעה סופית על סיום הליגה והחלטה כזו אמורה להידחות למועד מאוחר יותר, בהתאם להתפתחויות במדינה. עם זאת, ייתכן שתתקבל החלטה על דרך הפעולה שבה יבחרו לפעול אם הליגה לא תוכל להגיע לסיומה.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד. דני מרון
אשדוד תינצל? אליהו/דני מרון

הנטייה של חלק גדול מחברי הדירקטוריון היא שבמקרה של סיום העונה, תהיה הכרזה על ליגה ללא תוצאות - המוליכה מכבי תל אביב לא תזכה באליפות, נועלת הטבלה מכבי אשדוד לא תרד לליגת המשנה ואילו הקבוצות שאמורות להעפיל לליגת העל לפי החלטת איגוד הכדורסל - בני הרצליה והפועל חיפה, לא יעלו לליגת העל.

במנהלת יודעים שהחלטה על הקפאת עולות תוביל אותם ככל הנראה למאבק משפטי מול איגוד הכדורסל והקבוצות שאמורות לעלות, ולמרות שהחלטה כזו עדיין לא התקבלה, יש חברי דירקטוריון שטוענים כי אין ברירה.

"בסופו של דבר, נצטרך לריב עם מישהו כדי שלא כולם יתפרקו פה, כל שקל יהיה חשוב בעונה הבאה", אמר אחד מהם היום, "יכול להיות שהרצליה והפועל חיפה כן יהיו בליגת העל, אבל לדעתנו זה רק אם אחת הקבוצות שנמצאות עכשיו בליגה לא תוכל לפתוח את העונה. לא נוכל להגדיל את הליגה, ואם לא נוכל לסיים אותה, אשדוד לא יכולה לרדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully