וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור המתכונת של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א ביקשו הבהרות

מכבי חיפה עורכת אימוני שיקום וחיזוק לשחקניה, וקבוצות אחרות רוצות גם הן להחזיר את השחקנים למתכונת כלשהי של אימונים, אבל במנהלת הליגה עדיין מחכים להבהרות ממשרד הבריאות

באדיבות צ'ארון שרי

בווידאו: האימון הביתי של צ'ארון שרי

במנהלת הליגות פנו אחר הצהריים (ראשון) למשרד הבריאות כדי לבדוק האם קבוצות הכדורגל בליגת העל יכולות לערוך אימונים במתכונת מצומצמת של שניים או ארבעה שחקנים בלבד הנמצאים במרחקים גדולים. הצעד נעשה בעקבות שורה של פניות מצד קבוצות בליגה, דוגמת בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, שהחלו הבוקר לבדוק האם הן יכולות להחזיר את השחקנים לאימונים מצומצמים בתקופת הקורונה, על פי הנחיית משרד הבריאות המתייחסת לכלל העובדים במשק, ולפיה מקום עבודה יכול לפעול כאשר 15 אחוז מכוח האדם נמצא יחד. כזכור, אמש הפועל תל אביב ניסתה להחזיר את שחקניה לאימונים והמנהלת אסרה זאת.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול עם מוחמד עוואד. שלומי גבאי
השחקנים שלו מגיעים לכפר גלים. מרקו בלבול/שלומי גבאי

מכבי חיפה הביאה בשבועות האחרונים את שחקניה לתרגולים בכפר גלים הנעשים בצורה של אחד על אחד בלבד (שחקן מול מאמן), כאשר הצוותים שומרים על מרחק גדול זה מזה ופועלים בהתאם להנחיות. שחקני הסגל מוזמנים למתחם בזוגות על פי שעות, כשאחד נמצא על הדשא והשני בחדר כושר. כעת, קבוצות נוספות מתכוונות לפעול בצורה דומה ולהרחיב את היריעה, וביניהן מ.ס. אשדוד שהודיעה הערב לשחקניה להתכונן לאימונים בזוגות החל ממחר.

במנהלת מציינים כי מבחינתם אין שום הנחייה חדשה אחרי ההוראה האחרונה של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, שנשלחה לקבוצות לפני שלושה שבועות ובה הובהר כי הן לא יכולות לקיים אימונים בקבוצות של עד שמונה שחקנים - החרגה שניתנה לקבוצות במיוחד על ידי משרד הבריאות. מאז אותה הודעה לא השתנה דבר, ומכאן שמדובר בפרשנות שכל קבוצה עושה לעצמה ולכן במנהלת ביקשו הבהרות בעניין ממשרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully