וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הושג הסדר קיצוץ מוסכם עד לסיום העונה

12.4.2020 / 18:06

בפגישה עם הנאמן הוחלט כי שבעת השחקנים יקצצו 35 אחוזים ביוני, ו-30 אם הקבוצה תעפיל לאירופה. בנוסף, כולם יקבלו תשלום עבור עוד שישה ימים מחודש מרץ

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב באמצעות זום

סוגיית קיצוץ שכר השחקנים שהטרידה את הפועל באר שבע במשך השבועות האחרונים, הגיעה לסיומה לאחר הפגישה היום (ראשון) בין הנאמן עו"ד יצחק יונגר לבין נציגי השחקנים. בפגישה סוכם המתווה הכולל לקיצוץ המשכורות, כולל פתרון לבעיית חודש יוני, שם שבעה שחקנים אמורים להמשיך לקבל שכר.

בהודעה המשותפת מטעם עו"ד יונגר ועו"ד רועי רוזן המייצג את השחקנים, נכתב: "אחרי פגישה ארוכה בת חמש שעות, המועדון והשחקנים הגיעו להסדר קיצוץ מוסכם, עד לתום העונה. המועדון יקר וחשוב לכל הצדדים וכולנו שמחים שהצלחנו להגיע להסכמות חיוביות. מאחלים ומקווים שהכדורגל יחזור במהרה ושנוכל להצעיד את המועדון קדימה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, שיר צדק מימין. דני מרון
יש פתרון. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

על פי הסיכום החדש, שבעת השחקנים שאמורים לקבל שכר גם בחודש בו כבר לא אמורים היו לשחק, ביניהם בן שהר, דוד קלטינס ורמזי ספורי, יקצצו 35 אחוזים ממשכורת חודש יוני, ואם הפועל באר שבע תגיע לאירופה אז הקיצוץ הזה יקטן ל-30 אחוזים. כזכור, לפני כן דובר על קיצוץ של 40 אחוזים בחודש יוני.

פרט לכך, כל השחקנים יקבלו שכר עבור עוד שישה ימים בחודש מרץ (אחרי שקיבלו עבור 18 ימים). מהשכר בחודשי אפריל ומאי יקצצו כולם 50 אחוזים, אבל אם בשלב כלשהו העונה הזו תחודש עם קהל במגרשים, הקיצוץ של החודשיים הללו יהיה 50 אחוז על שכר הבסיס ו-30 אחוז על נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully