וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השואו של איתי שכטר: "בטח גם פרנק למפארד שומר חולצה שלי"

12.4.2020 / 22:57

ימפולסקי היה מגיע עד גיל 24 עם מדים, דן מורי החמיא למשה סיני על ניגוב החומוס. מכבי חיפה, מכבי תל אביב והמסע באירופה. איתי שכטר הבריק באינסטגרם כשהציג את אוסף החולצות שלו עם שלל סיפורים, וגם שלח מסר לברק יצחקי: "אולי ידאג לי לחוזה לעונה הבאה"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב בזום

"יש אנשים שיש להם יהלומים, יש אנשים שאוספים שעונים. לי יש חולצות. החולצות האלה זה האהבה שלי", סיפר הערב (ראשון) איתי שכטר במופע לייב שעשה בחשבון האינסטגרם שלו ובו הציע לעולם את אוסף מאה החולצות שיש לו מקריירה מפוארת. כמעט עם כל חולצה הוסיף שכטר סיפור אישי כאשר אחיו ענר שכטר מצלם ובחלק מהזמן מצטרף בלייב גם עידן ורד שמגרה את שכטר ומזכיר לו סיפורים מהעבר המשותף שלהם. שכטר גילה כי בארון שלו יש הכי הרבה חולצות של יוסי בניון מהארץ ומהקבוצות בהן שיחק בניון בעולם. "יש לי בארון חולצות של יוסי בניון יותר משיש לי חולצות פולו", סיפר חלוץ מכבי תל אביב. "יש לי כאן חולצה של ברק יצחקי", הציג שכטר את החולצה של מי שהפך לחלק ממנגנון הניהול של מכבי תל אביב. "אולי יצחקי ידאג לי לחוזה בעונה הבאה".

אוסף החולצות של איתי שכטר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
איתי שכטר ואוסף החולצות/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

שכטר הציג חולצות מתקופת בית"ר ירושלים וסיפר: "הגענו למלון בבודפשט עם בית"ר ירושלים. היינו 19 שחקנים. מספר אי זוגי. הייתי קפטן הקבוצה. טל כחילה בא אלי אחרי ארוחת צהריים ואמר לי ששמו אותו עם השף בחדר והוא קם לארגן ארוחות וזה לא מתאים שהוא יהיה עם השף. אמרתי לו שאני מטפל בזה. הלכתי למשה דמאיו ולאושרי דודאי ואמרתי להם שזה לא בסדר. אמרתי לכחילה שידאגו לזה ושלא ידאג. בבוקר למחרת קמנו ואני שואל אותו אם הוא ישן טוב. הוא אומר לי לא יודע. אם לישון עם הרב באותו חדר זה בסדר, אז באמת טיפלו בו".

החלוץ החליף הרבה חולצות עם שחקנים כששיחק בגרמניה, צרפת ובאנגליה. כששיחק במדי סוונסי החליף חולצה עם ג'ו קול מליברפול. "הצעתי לג'ו קול בסיום משחק מול ליברפול את החולצה שלי אחרי שהפסדנו 5:0, הוא עשה לי עם האצבע שאין צורך. שלוש פעמים נגעתי בכדור באותו המשחק כשהוצאתי אותו מהרשת שלנו".

שכטר הציג חולצה שלו מקייזרסלאוטרן וסיפר: "הגענו לחתום בקייזרסלאוטרן. חוזה של 600 אלף יורו. אבא שלי נחי שואל את הסוכן שלי: "תגיד, הוא יקבל גם דלקן?'. אתם מבינים חוזה של 600 אלף יורו והוא רוצה גם דלקן".

שכטר סיפר בגאווה ששיחק ארבע פעמים במדי סוונסי מול צ'לסי והציג חולצה שלקח מלמפארד. "לא גנבתי את החולצות האלה", המשיך בהלצה. "החלפתי חולצה עם פרנק למפרד. אני מאמין שגם הוא שומר חולצה שלי".

החלוץ נזכר באהבה בתקופה שלו במכבי נתניה כשהציג חולצה של היהלומים בצהוב וסיפר: "מכבי נתניה היתה תקופה יפה בחיי אפילו שהיו גם רגעים קשים. הגענו לחצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים. היה פנדל. הלכתי לבעוט כי אחרים חששו. הייתי בן 21. החמצתי את הפנדל וזה היה בדקה קריטית לקראת הסיום. עברנו להארכה. בהארכה יואב זיו נתן לנו גול בפנדל. כולם ניחמו אותי בחדר ההלבשה. שמו לי יד על הראש ואמרו לא נורא. רק דדי בן דיין שם יד על הראש ואמר לי: 'לא נורא. בגללך הפסדנו'".

ממכבי נתניה זכר שכטר את דלה ימפולסקי. "דלה סיים צבא בגיל 21 אבל עד גיל 24 היה מגיע עם מדים לאימון. בכל פעם שאיחר היה אומר: 'מצטער, בגלל הצבא איחרתי'".

שחקן סוונסי איתי שכטר מול שחקן ליברפול דניאל אגר. Stu Forster, GettyImages
הנה נגיעה בכדור. איתי שכטר מול ליברפול במדי סוונסי/GettyImages, Stu Forster

תקופה לא ארוכה שיחק שכטר במכבי חיפה וגם שמר חולצות. "היתה תקופה לא טובה והיינו איזה שבעה חלוצים. אלירן עטר, שמעון אבוחצירה, שובל גוזלן, אני והיו עוד. יענקל'ה שחר הגיע לאיזו אסיפה ושאל מה קורה לנו. אמרתי לו: 'יענקל'ה, אולי זה לא טוב שיש כאן כל כך הרבה חלוצים. אולי לא צריך שבעה חלוצים בקבוצה'. רוני לוי לא אהב את זה. יצאנו לאימון ונתתי פס לא טוב. הוא קרא לי ואמר: 'שכטר, שבעה חלוצים, שמונה חלוצים? תן פס אחד לא עקום'".

שכטר היה בנבחרת ישראל בלא מעט תקופות. מעבר להצגת חולצות וסיפורים, הוא גם נתן סדרת חיקויים ושוב חזר לאלי גוטמן ולדיאלוגים השונים של המאמן הלאומי עם עוזרו יוסי אבוקסיס אחרי משחקים בהם הנבחרת ניצחה ואחרי כאלה בהם היא הפסידה. דווקא על תקופה של דרור קשטן ועוזרו משה סיני, היה לשכטר סיפור נהדר: "דרור ומשה היו פיגורות. היה לי קשה להרים את הראש כשדיברתי איתם. יום אחד היה זימון בכורה לדן מורי. הוא היה אז בבני יהודה שחקן צעיר. הגענו לחדר האוכל במלון ומשה סיני לקח כף ושם לעצמו חומוס בסיבוב כזה בצלחת. מורי עמד ליד ואמר לסיני משהו כמו: 'פשש, משה איזה סיבוב'. משה הסתכל עליו כך ולא האמין. מורי ישר התנצל כך עם היד. זה היה סיפור מצחיק".

שכטר יקבל בקרוב הצעה לחתום במכבי תל אביב על חוזה חדש. על ההתחלה שלו במכבי תל אביב לפני כמעט שנתיים, סיפר: "ההתחלה שלי במכבי תל אביב היתה נדירה. חמישה משחקים לא שיחקתי. ואז יצאנו למשחק חוץ ונתתי אימון מסכם נדיר. כל השחקנים התלבטו באיזו עמדה איביץ' יציב אותי. למחרת לפני המשחק איביץ' אמר שדור פרץ לא בסגל כי יש לו בעיה בכתף ושגם אני לא בסגל. זה היה רגע שגמר אותי. הייתי שבור. לא אשכח את הפנים של מיכה ואצילי. הם היו עם דמעות בעיניים כשהם ראו את הפנים שלי".

שכטר הציג את החולצה שלו מהנבחרת האולימפית וגם צירף סיפור שנגמר במפח נפש. "גיא לוי היה מאמן הצעירה והוא מאוד האמין בתורת המספרים. יום לפני משחק הוא שאל אותי היכן אני מעדיף לשחק, כנף ימין או שמאל. אמרתי לו ימין. למחרת לא הייתי בכלל בסגל".

את הלייב שמשך אלפי גולשים שהתחברו לחשבון שלו סיים שכטר כשהוא לובש את החולצה היחידה ששם על עצמו תוך כדי השידור, החולצה של ראול. "אני מאמין שהוא רואה את האינסטגרם הזה עכשיו בלייב", סיים שכטר אחרי שהעניק שעה של חוויה למי שצפה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully