וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לכדורגל: איגוד הכדורסל מתכוון לחדש את הליגות הנמוכות והנוער

12.4.2020 / 19:00

באיגוד הכינו תוכנית משחקים של חידוש הליגות השונות החל מתחילת חודש מאי ועד לסוף יוני, עם אפשרות התחלה עד לסוף מאי, בעקבות בקשה של קבוצות רבות לא לסיים את העונה מוקדם

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

איגוד הכדורסל עובד בימים אלה על בניית לוח משחקים לליגות הלא מקצועניות במטרה להחזירן לשגרה החל מתחילת מאי. לוואלה! ספורט נודע כי רצון בכירי האיגוד הוא להמשיך את הליגות החל מהליגה הארצית ומטה בבוגרים ומליגת העל לנוער ומטה, והם יצטרכו להעביר את ההחלטה באופן רשמי בהנהלת איגוד הכדורסל בשבוע הבא.

שחקן נבחרת הנוער בכדורסל טל פלד. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
רוצים להשלים את העונה בנוער. שחקן הנבחרת טל פלד/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

הכוונה של איגוד הכדורסל היא להכין תוכנית של חידוש הליגה החל מתחילת מאי, וכשהרצון הוא לסיים את הליגות תוך תקופה של בין שבעה לשמונה שבועות. במקביל תוכן תוכנית למקרה שניתן יהיה להתחיל את הליגות רק בסוף מאי, ולסיים אותן לקראת סוף חודש יולי.

חברי הנהלת האיגוד העבירו לראשי האיגוד מידע בתקופה האחרונה מהקבוצות השונות כי הרצון שלהם הוא להמשיך לשחק ולא להפסיק את הפעילות כבר בחודש מרץ כפי שבחרו לעשות בליגה הלאומית, והנושא יעלה להצבעה בהנהלת האיגוד כדי לאשר אותו.

אם לא יתאפשר לחזור להתאמן ולשחק עד קרוב לסוף חודש מאי, ייאלצו באיגוד כן לוותר על העונה, אך ראשי הענף מאמינים שעם תחילת ההקלות, המהלך יוביל בסופו של דבר להחזרת הליגות הנמוכות, בעוד בכדורגל בחרו לסגור אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully