וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורדי קרויף היה הראשון שהציע לבחון מחדש את שכרו לאור המשבר"

פרנסיסקו אגאס, נשיא ההתאחדות באקוודור, גילה כי מאמן הנבחרת וצוותו קיצצו כמעט 70 אחוזים משכרם: "המחויבות שלהם הרגיעה אותי"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

שבוע אחרי שהודיע על קיצוץ שכרם של כל עובדי ההתאחדות, סיפר היום (חמישי) פרנסיסקו אגאס, נשיא ההתאחדות של אקוודור, כי מאמן הנבחרת ג'ורדי קרויף וצוותו קיבלו על עצמם הפחתה של כמעט 70 אחוזים משכרם. המהלך הזה אמור להקל על ההתאחדות המקומית, שהגדילה את הפסדיה ברגע שהביאה את קרויף ואנשיו, ולא תוכל להחזיר את הכסף ללא משחקים.

אגאס לא פירט לאורך כמה חודשים יהיה הקיצוץ, אבל אמר: "בנבחרת הלאומית החלטנו על קיצוץ של קרוב ל-70 אחוזים. המחויבות של הצוות המקצועי הרגיעה אותי. הם מתקדמים עם הפרויקט, הרבה עבודה כבר נעשתה. ג'ורדי קרויף ואנטוניו קורדון היו הראשונים שהציעו לבחון מחדש את שכרם, ברגע שבעיית הקורונה החלה באקוודור ובעולם".

ג'ורדי קרויף עם נשיא ההתאחדות של אקוודור. AP
הראשון לזהות. ג'ורדי קרויף עם פרנסיסקו אגאס/AP

כזכור, קרויף הובא לאקוודור על ידי המנהל הטכני קורדון, איתו עבד גם בצ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית. ההולנדי צירף לצוות גם את אנשיו ממכבי תל אביב: קרלוס גרסיה, חואן טוריחו וחואן פאבלו קולינאס. משחק הבכורה של הצוות החדש אמור היה להיות לפני כשבועיים מול ארגנטינה במסגרת מחזור הפתיחה של מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי, אבל משבר הקורונה דחה את המשחק למועד בלתי ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully