וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד העמידה תרומה נוספת, אלכס פרגוסון: "ה-NHS הציל את חיי"

מאמן העבר הודה לשירות הבריאות הלאומי של בריטניה: "גיליתי את חשיבות הארגון לפני שנתיים". המועדון העמיד את צי הרכב שלו לטובת המאבק במגיפת הקורונה

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

יותר מ-7,000 בני אדם איבדו את חייהם בגלל נגיף הקורונה בבריטניה בשבועות האחרונים, והמספרים בממלכה ממשיכים לעלות. היום (חמישי) ביצעה מנצ'סטר יונייטד צעדי תמיכה נוספים בשירות הבריאות הלאומי שנאבק במגיפה, ומי ששמח לשבח את ה-NHS היה סר אלכס פרגוסון.

מאמן העבר האגדי של השדים האדומים, שלפני כשנתיים עבר ניתוח חירום בגלל דימום מוחי ושוחרר מבית החולים בחלוף כחודש, הזכיר היום: "שירות הבריאות הלאומי הציל את חיי. אני שמח שאנחנו מוקירים את חשיבותם, כפי שאני חוויתי כאשר הצילו אותי לפני שנתיים. אני חושב שהתגובה של ה-NHS למגיפה הייתה מופלאה ואני גאה בדרך שהמועדון והציבור הבריטי התגייס כדי לעזור. כל הכבוד".

מנצ'סטר יונייטד העניקה מתנות ל-3,500 עובדי שירות הבריאות ותומכת בילדים שהוריהם נחשבים עובדים חיוניים בעת המשבר. כמו כן, המועדון תרם ציוד רפואי לבית החולים סלפורד רויאל, סייע ברכישת ציוד הגנה לימי הקורונה וגם העמיד 18 רכבים מצי הרכב שלו. בנוסף, אצטדיון אולד טראפורד הוכן למקרה שיצטרך לשמש כמרכז לאיסוף תרומות דם.

הקפטן הארי מגווייר, שהיה בין יוזמי מעורבות שחקני הליגה בקמפיין התמיכה ב-NHS, אמר: "מחמם את הלב לראות את האומה מתאחדת כדי להפגין את הערכתה כלפי ה-NHS ושאר העובדים החיוניים. בשם השחקנים, מחשבותינו עם האנשים שנפגעו מהווירוס הנורא הזה. יחד נוכל לעבור את זה, ובואו נקווה שנצא חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully