וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרנן קרספו: "קשה מאוד להיות ליאונל מסי, הכדורגל חייב לו"

חלוץ העבר הארגנטינאי הסביר: "כמו דייגו מראדונה, אף אחד לא יכול לדעת מה עובר עליו". וגם: השוואה בין רונאלדו הפורטוגלי והברזילאי

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

לאנשים מהצד, נראה כאילו אין דבר טוב יותר בעולם הזה מלהיות ליאונל מסי - הכדורגלן הטוב בעולם, אולי אפילו הטוב בכל הזמנים. אלא שלפי כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר הרנן קרספו, "להיות מסי זה קשה מאוד" - והוא לא מדבר על כישורי הכדורגל הכרוכים בכך. "אף אחד לא יכול להבין מה עובר עליו, כמו שאף אחד לא יכול היה להבין מה עובר על מראדונה. בלתי אפשר להבין מה הם חושבים ואיך הם חיים".

בראיון שהעניק ל"אולה", הוסיף קרספו ואמר: "משמח אותי מאוד לראות אותו משחק בנבחרת. אשמח מאוד, כמו כל ארגנטינאי, לראות אותו זוכה במונדיאל, אבל מבחינתי הוא לא יפסיק להיות גדול מהחיים אם לא יזכה, כי הוא הרבה מעבר לתואר כזה או אחר. כשחושבים על זה, הכדורגל הוא שחייב למסי. הוא דוגמא למקצוען, תמיד רציני, כן וצודק, הוא הרבה יותר מסתם עוד כדורגלן מצוין".

ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. רויטרס
לא פשוט להיות הגדול מכולם. מסי/רויטרס

על המאבק האישי של מסי עם כריסטיאנו רונאלדו אמר חלוץ העבר: "הם ברי מזל בכך שהם כל הזמן דוחפים אחד את השני, ומשפרים אחד את השני. רונאלדו שלי (הברזילאי) היה אחרת, לא דחפנו אותו מספיק. אף אחד לא יכול להשתוות אליו, היופי בתנועות שלו, היצירתיות בה הוא ברח משחקני הגנה, אי אפשר להשתוות לזה. כריסטיאנו יצר קריירה מופלאה עם עבודה קשה, אבל אין לו את היצירתיות של רונאלדו".

קרספו החמיא לארגנטינאי נוסף - לאוטרו מרטינס: "אנחנו כבר מכירים את מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה, כעת נראה מה לאוטרו יכול לעשות. הוא יכול להפוך לסרחיו אגוארו החדש. הוא לא כל כך חד בכדרורים שלו, אבל הוא שחקן קבוצתי יותר מאגוארו. אני אוהב את האופי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully