וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאמן לא הגיע לסיכום עם שחקני הפועל באר שבע, המאמצים יימשכו אחרי החג

8.4.2020 / 14:40

עו"ד יונגר העביר לשחקנים תשלום עבור 18 ימי עבודה במרץ, אחרי שלא הגיע לסיכום סופי עם אלה שאמורים לקבל משכורות ביוני. לאחר מכן אמר לוואלה! ספורט: "רוב השחקנים כבר הסכימו לקיצוץ"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

נאמן הפועל באר שבע עורך הדין יצחק יונגר העביר בצהריים לשחקנים משכורות עבור 18 ימי עבודה בחודש מארס. יונגר המתין עד הצהריים להסכם קיצוץ עם השחקנים שיכלול את חודש יוני עבור השחקנים שמחזיקים במשכורות בחודש יוני, אך כשלא הושג הסכם כזה, העביר הנאמן שמינתה אלונה ברקת את המשכורות באופן יחסי על פי 18 ימי עבודה.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע עם בן שהר, עמית ביטון. סוכנות ג'יני
ההסכם יושג אחרי ליל הסדר? קלטינס, ביטון ושהר/סוכנות ג'יני

יונגר שילם לשחקנים הזרים תוספת באופן יחסי של 9,990 שקל שהוא הסכום המקביל לחל"ת. כמו כן השאיר הנאמן את הרכבים השכורים ואת הסכום שמגיע לשחקנים בהסכמים שלהם בגין שכירות של דירות.

יונגר אמר לוואלה! ספורט: "רציתי להודיע היום ערב החג על הסכם קיצוץ מול השחקנים לטובת המועדון ולטובת האוהדים, אבל לצערי לא הצלחנו להשיג סיכום כזה ולכן הועברו לשחקנים משכורות חודש מארס עד ה 18 בחודש. אני מקווה שבחול המועד נסגור את ההסכם לטובת כולם. מדובר הרי על שמונה שחקנים שיש להם הסכם לחודש יוני ורובם כבר הסכימו לקיצוץ. אני מקווה שבימים הקרובים כולם יאשרו ולא יצטרכו בחודש הבא לקבל הקצבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully