וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: מסי לאינטר זה "כבר לא רק חלום", יונייטד תנצל את המצב?

בארגנטינה טוענים שהנראזורי לוחצים על הפרעוש. השדים האדומים ינסו לנצל את ירידת המחירים בשוק כדי לרכוש שחקנים מהשורה הראשונה

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן

* בארגנטינה מדווחים כי האפשרות שליאונל מסי יעזוב את ברצלונה לטובת אינטר היא "כבר לא רק חלום. לליאו יש גם הצעה מניואלס אולד בויס לחזור הביתה, אבל אינטר לוחצת. יש מגעים וההחלטה הסופית תהיה של מסי, אבל אינטר בלי ספק עובדת על זה".

* אולה גונאר סולשיאר טוען שמנצ'סטר יונייטד תנצל את משבר הקורונה וירידת המחירים בשוק כדי להחתים שחקנים בכירים. "המצב הכלכלי של מנצ'סטר יונייטד טוב, ואני משוכנע שנוכל לחזור לנורמה אחרי שזה ייגמר - אולי בניגוד לקבוצות אחרות", אמר ל"סקיי". על פי דיווחים, מטרות הרכש המרכזיות של יונייטד הן ג'יידון סאנצ'ו, ג'ק גריליש וג'וד בלינגהאם.

* על פי "אס", טיאגו סילבה ואדינסון קבאני לא מתכוונים לחזור לפריס סן ז'רמן אחרי שמשבר הקורונה יסתיים. השניים חתומים בקבוצה עד ה-30 ביוני ומחזיקים בהצעות שונות מקבוצות באירופה ודרום אמריקה.

* שמו של ססאר גלאברט בן ה-19 לא יורד מהכותרות בימים האחרונים. הקשר ההתקפי שמשחק בקבוצת המילואים של ריאל מדריד ומסרב בינתיים להאריך את חוזהו, הוזכר כמועמד לארסנל, מנצ'סטר יונייטד בורוסיה דורטמונד וכמה קבוצות בלה ליגה. אבל כעת התפרסם שמה של מתעניינת חדשה: ברצלונה.

* על פי האתר "'קאלציומרקאטו", יובנטוס וברצלונה נמצאות במשא ומתן על עסקת חליפין אפשרית. בארסה תקבל את הקשר פדריקו ברנרדסקי, יובה תקבל בתמורה שני שחקנים - ככל הנראה איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי.

* לוקאס טוריירה שמתקשה להתרגל לחיים בלונדון, רוצה לחזור לאיטליה וסוכנו כבר הציע אותו לכמה קבוצות. מילאן ונאפולי מעוניינות בקשר ארסנל ונבחרת אורוגוואי ולפי דיווחים באיטליה, הרוסונרי מוכנים לשלם עליו כ-35 מיליון ליש"ט.

שחקן ריאל מדריד, ססאר גלאברט. GettyImages
עלה לכותרות בימים האחרונים. גלאברט/GettyImages

* חלוצה הענק של טרבזונספור, אלכסנדר סורלות, נמצא על הכוונת של קבוצות רבות ביניהן מילאן, באיירן מינכן, מונאקו, נאפולי, צ'לסי ואפילו ריאל מדריד. על פי הדיווחים הרבים, הנורבגי שמתנשא לגובה של 1.95 מטר וכבש העונה 19 שערים בליגה הטורקית, יעלה 25-30 מיליון יורו.

* לפי "קאדנה סר", אנשים מברצלונה מצויים בקשר קבוע עם שוער אייאקס ונבחרת קמרון, אנדרה אונאנה. ההולנדים לא צפויים להערים קשיים על מעבר של השוער לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully